در جدیدترین اخبار Gamingbolt، کونامی به طرفداران مخفی کاری قول بازگشت بزرگی برای Metal Gear Solid Delta: Snake Eater داده است. در حالی که برخی از بازیکنان دوست دارند مکانیزم های گیم پلی را به طور کامل اصلاح کنند و تغییرات عمده ای برای به روز رسانی آن ها ایجاد کنند، از سوی دیگر، وعده وفاداری به تجربه اصلی برای بسیاری از طرفداران این سری هیجان انگیز بوده است. با این حال، این بدان معنا نیست که توسعه دهندگان به دنبال ایجاد تجربه ای دقیقاً مانند بازی اصلی هستند.
در این راستا نوریاکی اوکاموراتهیه کننده سری Metal Gear در مصاحبه اخیر با مجله Play توضیح داد که هدف کونامی از ساخت Metal Gear Solid Delta ارائه تجربه ای مشابه با بازی اصلی بود، در حالی که سعی می کرد مکانیک های گیم پلی را قدیمی احساس نکند.
اوکامورا گفت: «هدف ما از ساخت نسخه بازسازی شده این است که اطمینان حاصل کنیم که تجربه نهایی همچنان به خوبی بازی 20 سال پیش است، اما باعث نمی شود بازیکن احساس پیری کند بازیهایی که بازیکنان را از تجربه اصلی دور میکند.» شما این بازی را انجام می دهید، مکانیک های مختلف، از جمله کنترل، با برخی از بازی های مدرن برابری می کند و وفاداری آن هرگز شما را ناامید نمی کند.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater دارای پیشرفت های بصری عمده، سیستم کنترل جدید، تغییرات دوربین، دیالوگ های ضبط شده با صدای و موارد دیگر خواهد بود. این بازی هنوز تاریخ انتشار خاصی ندارد و در آینده برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس منتشر خواهد شد.