فصل 3 در بیشتر سال گذشته دو محیط شهری داشت: برج های کج شده در مرکز نقشه و The Daily Bugle که سه آسمان خراش شهر نیویورک را در دهانه یک آتشفشان نشان می داد. این هر دو پر از ساختمانهای سنتی فورتنایت بودند، به این معنی که فضای داخلی در واقع فضای داخلی کامل بود و ساختمانها کاملاً تخریبپذیر بودند.
و آنقدرها هم غیرعادی نبود که سوار تایلد شوید و متوجه شوید که کسی همه چیز را با بولدوزر خراب کرده و آن مکان را به یک پارکینگ خالی تبدیل کرده است. و در حالی که هنوز خنده دار بود، برای خود بازی واقعاً خوب نبود که یک مربع تخت غول پیکر بدون پوشش داشته باشد – در حالت Build اصلاً مشکلی نبود، اما باید برای ZeroBuild برطرف می شد.
چگونه طراحی Fortnite به آرامی برای Zero Build تکامل یافت
چه چیزی آن را اینقدر عالی می کند؟ خب، این اولین جایی است که Epic در جزیره فورتنایت ساخته شده است که به نظر می رسد Zero Build در هنگام طراحی آن در نظر گرفته شده است. مگا سیتی تعداد زیادی آسمانخراش دارد، اما بیشتر فضای داخلی آن غیرقابل دسترس است و تعداد مکانهایی را که میتوانید از آنها عکس بگیرید، قابل کنترلتر است. به همین ترتیب، این مکان دارای زیرساخت های جدی به شکل ریل های آسیاب و سه یا چهار زیپ لاین عمودی مختلف در هر ساختمان و یک ماشین یا موتور در هر گوشه است.
آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟
لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.
متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!
لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید
اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!
وجود آن بافر غیرقابل دسترس بین پایه و بالای هر آسمان خراش اساساً مگا سیتی را به دو مکان مجزا و در عین حال مجاور تبدیل می کند – یکی با جزایر شناور در آسمان و دیگری در زیر زمین. و این واقعاً کل تجربه رزمی را در شهر متمرکز می کند زیرا نیازی نیست که بتوانید تمام زوایای ممکن را مانند آنچه در برج های کج کردید در نظر بگیرید. وقتی روی زمین هستید و به بالا نگاه می کنید، به جای هر پنجره در هر ساختمان بلند، فقط چند نکته کلیدی برای جستجوی اهداف دارید. درخشش دامنه تک تیرانداز جدید این فصل نیز به عنوان یک ابزار تمرکز در این زمینه مفید است – این اضافه شده است خوب دیر
فصل 4 فصل 1 فاقد زیرساخت های زیادی برای سفر بود، به غیر از رمپ های پرش در هر قلعه برفی شمالی، اما آن را با چکش شوک ویو جبران کرد – اساساً یک نارنجک موج شوک قابل شارژ که هر کسی می توانست هم برای عبور و هم برای آسیب رساندن به دشمنان از آن استفاده کند. در حالی که مطمئناً یک موهبت الهی برای Zero Build است، اما چکش میتوانست به عنوان عامل آشوب در حالت ساخت حتی بهتر باشد – هیچ چیز خندهدارتر از کسی که با یک چکش بزرگ به اطراف میپرد، ساختارهای دشمن را نابود نمیکند.
مگا سیتی چگونه پیک فورتنایت است
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.
برای عبور سریع از شهر به صورت افقی، ما همه این ریل ها را داریم که در اطراف شهر می پیچند و هر آسمان خراش حداقل سه خط زیپ لاین دارد که می تواند شما را از سقف خود بالا یا پایین ببرد. اگر روی یک ریل آسیاب هستید و می پرید، آسیب سقوط نمی بینید، بنابراین اگر روی یکی از آن پشت بام ها قرار گرفتید و یک تیم کامل را پیدا کردید، همیشه می توانید فقط روی یک ریل بپرید و سپس روی آن بپرید و پایین بیایید. بدون خطر. و هنگامی که روی زمین هستید، می توانید تعقیب کنندگان خود را در پیچ و خم سطح زمین مگا سیتی گم کنید، در یک پارکینگ شیرجه بزنید یا با عجله وارد یک رستوران شوید.
بعد از اینکه Epic Zero Build را در فصل 2 اضافه کرد – در همان زمان، به طرز جالبی، از اسطوره بازی تیراندازی وب مرد عنکبوتی صرف نظر کرد – Epic یک سال آینده را به آرامی طراحی Fortnite را برای تطبیق بهتر آن صرف کرد. این فصل اول شنل و اسپرینت را اضافه کرد (و لغزشی در فصل قبل اضافه شد)، و نارنجکهای موج شوک برای حرکات عرقآور داشتیم، اما در غیر این صورت احساس میکردیم که نقشه هنوز کاملاً برای حالت ساخت برای دو فصل بعدی آماده شده است.
در حال پخش: Fortnite: به تریلر معرفی MEGA خوش آمدید
در حالی که ترفند حباب کروم در فصل 4 فقط یک راه خوب برای دور زدن بود، Epic زیرساخت های حرکتی بسیار جالبی را در طول فصل اضافه کرد، با این بالون ها که تعدادی ساختمان را از روی زمین بلند کردند. این بالون ها شما را مانند یک رمپ پرش توربو به بالا در هوا پرتاب می کنند و حرکت سریع در نقشه را آسان تر می کنند. و آنها نیز بسیار سرگرم کننده بودند.
اندازه:
در حالی که یک سال از اضافه شدن Zero Build در ابتدای فصل 2 می گذرد، زمان Epic طول کشید تا فلسفه طراحی خود را بر این اساس تنظیم کند – و اکنون Mega City نقطه اوج هر درس است. تیم یاد گرفت که چگونه بازی را طراحی کند. برای Zero Build در سال گذشته.
مشکل با “شهرها” گذشته Fortnite
مشکل این بود که Titled یک شهر قدیمی بود که کاملاً با این ایده طراحی شده بود که در صورت نیاز می توانید راه پله یا دیوار خود را بسازید. اما بدون اینکه بتوانید، مکان شکنجه روانی بود – مهم نیست در کجای برج های کج شده بودید، احساس می کرد مکان های بی پایانی برای شلیک گلوله وجود دارد، و راه های کافی برای واکنش شما در هنگام کمین وجود ندارد. یک زاویه عجیب
با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید