آرون گرینبرگ، معاون بازاریابی بازی های ایکس باکس رد کرد که Hi-Fi راش ناامید شده است مایکروسافت، گفت که این یک موفقیت چشمگیر برای ما و بازیکنان ما در تمام معیارها و انتظارات کلیدی است. او مشخص نکرد که این انتظارات داخلی دقیقاً چه بوده است.
مایکروسافت اخیراً اعتراف کرده است که Game Pass میتواند فروش بازیهای پایه را کاهش دهد، اما مدت کوتاهی پس از آن در فوریه این پذیرش را روشن کرد. برای اطلاعات بیشتر، حتما بررسی Hi-Fi Rush GameSpot را بررسی کنید.
جف گراب از سایت خواهر گیم اسپات Giant Bomb در مورد Hi-Fi Rush صحبت کرد بازی پادکست آشفته تصمیم می گیرد. او گفت: «…از آنچه من شنیده ام، پول مورد نیاز را به همراه نداشته است. “منظورم این است که نقدهای خوبی دریافت کرد، وزوز خوب بود، پس کجا چنین چیزی را مقصر میدانید؟ آیا قیمتش بود؟ آیا این کاهش سایه بود؟ ممکن است بیشتر بفروشد؟ آیا Game Pass است؟”
در مورد Game Pass، گراب تعجب کرد که چرا Hi-Fi Rush مجبور به فروش تعدادی واحد در زمانی که بخشی از سرویس اشتراک بود – با بیش از 2 میلیون بازیکن، توسط Bethesda. «اگر قرار است این بازیها از نظر فروش هم کار کنند، که به نظر میرسد اینطور است یا حداقل چیزی باید…» او سپس به این فکر میکند که آیا دیگر بازیهای نامهای بزرگ، به ویژه شکست Halo Infinite، فشار بیشتری بر بازیهای کوچکتر وارد میکند. بازی هایی مانند Hi-Fi Rush.
علیرغم ستایش جهانی، Hi-Fi Rush ظاهراً نتوانست انتظارات داخلی تعیین شده توسط مایکروسافت را برآورده کند. یک گزارش جدید ادعا میکند که عنوان اکشن توسعهدهنده Tango Gameworks نتوانست پول مورد نیاز خود را به دست بیاورد، اگرچه مایکروسافت از آن زمان خلاف آن را پیشنهاد کرده است.
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.
در ماه ژانویه، مایکروسافت Hi-Fi Rush را در یک رویداد Developer Direct معرفی و بهصورت غافلگیرکننده راهاندازی کرد. این استراتژی در آن زمان مورد تحسین قرار گرفت، اگرچه یکی از مدیران بازاریابی Xbox گفت که برای همه بازیها کار نمیکند.