بازی God of War Ragnarok قرار است در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) برای کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود.
God of War Ragnarok دارای بیش از 70 ویژگی قابل دسترسی است
پیش از عرضه God of War Ragnarok در هفته آینده، سونی طیف گسترده ای از ویژگی های دسترسی را برای گیمرها اعلام کرده است. در این بازی چهار منوی دسترسی از پیش تعیین شده وجود دارد و همه بازیکنان می توانند هر گزینه ای از این چهار منو را با توجه به نیاز خود تنظیم کنند.
علاوه بر این، بازی God of War Ragnarok دارای بخش کنترل کاملاً قابل ویرایش و شخصی سازی است. سونی در مورد این تنظیمات میگوید: «با اضافه شدن میانبرهای صفحه لمسی، کنترل بر سبکهای ورودی، کنترل بر روی تنظیمات از پیش تعیین شده، و امکان ذخیره تنظیمات سفارشی، شما واقعاً کنترل بازی خود را در دست دارید».
منوی از پیش تعیین شده دسترسی بصری به بازیکنان کمک می کند تا گزینه های کمکی مانند راهنماهای ناوبری، زمان بندی پازل، تشخیص خودکار اشیا، نشانه های صوتی و اندازه نشانگرها و زیرنویس های بازی را بر اساس نیاز خود تنظیم کنند. منوی دسترسی به شنوایی شامل تنظیمات مناسب برای بازیکنان ناشنوا یا کم شنوا است که به شما امکان می دهد زیرنویس ها، توضیحات، نشانگرهای جهت و نام کاراکترهای صحبت را تنظیم کنید.
منوی از پیش تعیین شده بعدی با کاهش حساسیت حرکتی سروکار دارد و به گیمرها طیف گسترده ای از گزینه ها مانند لرزش، تاری حرکت و حساسیت های هدف را برای بهبود واکنش های سریع یا حرکات دستی دوربین در اختیار گیمرها قرار می دهد. منوی بعدی در بخش دسترسپذیری، گزینههای مناسب برای بازیکنان با تحرک محدود یا کاهشیافته را مورد بحث قرار میدهد. این گزینهها شامل پازلهای زمانبندی، پیمایش و دریافت کمک برای پیمایش در محیط خواهد بود.
میلا پاولین، طراح UX اصلی برای God of War Ragnarok، در مصاحبهای اخیر گفت: «اگر بتوانم ویژگیای ایجاد کنم که یک بازیکن دیگر بتواند بازی کند، آنوقت این بهترین چیز در جهان خواهد بود. ویژگیهای دسترسپذیری فقط یک افزونه نیستند، بلکه به بهبود تجربه بازی برای همه کمک میکنند.”
به گفته سونی، بازی God of War Ragnarok بیش از 70 ویژگی دسترسی را برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد.