EA حدود 670 نفر را اخراج می کند، بازی های نامشخص را به پایان می رساند

الکترونیک آرتز اعلام کرد که 5 درصد از کارکنان خود یا تقریباً 670 کارمند را بر اساس کل نیروی کار گزارش شده 13400 نفر در سال 2023 اخراج خواهد کرد. . برخی از بازی های IP دارای مجوز

EA توضیح داد که اعتقاد ندارد هیچ مالکیت معنوی دارای مجوز آینده “در صنعت در حال تحول ما” موفق باشد. از جمله مجوزهایی که EA با آنها کار می کند، جنگ ستارگان و NFL هستند، اگرچه مشخص نیست که آیا بازی های مرتبط با هر کدام تحت تأثیر قرار خواهند گرفت یا خیر.

اندرو ویلسون، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: «این تمرکز بیشتر به ما امکان می‌دهد تا خلاقیت را برانگیخته، نوآوری را تسریع کنیم و بزرگ‌ترین فرصت‌های خود را دو برابر کنیم.» “از جمله مالکیت معنوی ما، ورزش ما و جوامع آنلاین عظیم ما، برای ارائه سرگرمی هایی که گیمرها می خواهند امروز و فردا.”

گزارش شده است که یک بازی به عنوان بخشی از بازسازی لغو شده است، اما جزئیات خاصی در مورد آن وجود ندارد. با این حال ظاهرا تیم توسعه آن به پروژه های دیگری منتقل شده است.

بر اساس یک پرونده SEC، بازسازی EA بین 125 تا 165 میلیون دلار هزینه تخمین زده می‌شود که تنها کاهش فضای اداری بین 50 تا 65 میلیون دلار کمک می‌کند. پیش بینی می شود که اخراج کارمندان و سایر هزینه های مربوطه بین 40 تا 55 میلیون دلار و همچنین 35 تا 45 میلیون دلار هزینه های مشارکت مجوز دهنده باشد.

همین هفته، Supermassive Games، سازنده Until Dawn و The Quarry اعلام کرد که 90 کارمند خود را اخراج خواهد کرد. سونی 900 توسعه دهنده را در استودیوهای شخص اول خود از جمله Naughty Dog، Insomniac Games و Guerrilla Games اخراج کرده است. Deck Nine Games، توسعه دهنده Life is Strange فاش کرده است که 20 درصد از کارکنان خود را نیز کاهش می دهد، زیرا اخراج های گسترده همچنان بر کل صنعت بازی های ویدیویی تأثیر می گذارد.

بخوانید  یک واقعیت جالب را در مورد نقشه محبوب کالاف دیوتی فاش کنید