Dying Light: The Beast یک نقشه کوچکتر اما دقیق خواهد داشت

اسمیکتالا گفت: «منطقه کاستور وودز یک محیط پرتنش با فضایی خاص است. این منطقه در دره ای با روستاها و مناطق جنگلی قرار دارد که در آن می توانید محیط های مختلفی از پارک های ملی تا مناطق صنعتی را ببینید. منطقه کاستور وودز کوچکتر از نقشه Dying Light 2 Stay Human خواهد بود، اما در عین حال جزئیات و طراحی آن به گونه ای خواهد بود که هر لحظه کاوش در مناطق مختلف آن را ارزشمند می کند.

در Dying Light: The Beast، تمرکز زیادی روی روایت محیطی وجود دارد و هنرمندان Tekland هر منطقه از نقشه را با اسرار، مسیرهای پنهان و داستان هایی که با مناظر خیره کننده در هم آمیخته شده اند، طراحی کرده اند. رازهای زیادی در این دنیا نهفته است که برخی از آنها از زمان های قدیم کشف نشده اند. ما امیدواریم بازیکنان خود را در این دنیای عجیب و غریب غوطه ور کنند و از کاوش در آن لذت ببرند.”

استودیوی Techland بر طراحی نقشه Castor Woods به گونه ای تکیه کرد که تجربه متفاوتی نسبت به بازی های قبلی Dying Light در اختیار بازیکن قرار دهد. بنابراین، به جای مناطق شهری متراکم با ساختمان های عظیم و مرتفع، با مناطق شهری کوچکتر در وسط یک اکوسیستم جنگلی وسیع مواجه خواهیم شد. اسمکتلا در ادامه مصاحبه خود در مورد تاثیر این تغییر بر روی ناوبری و پارکور در Dying Light: The Beast گفت که مکانیک مبتنی بر پارکور همچنان تمرکز اصلی گیم پلی ناوبری خواهد بود و Techland به تمرکز روی رویکردهای مختلف در طراحی محیط تغییر کرده است. این مکانیک در بیوم های جدید

بخوانید  سرگرد نلسون پس از 20 سال ایکس باکس را ترک می کند

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر