در یک برنامه نویس Candid Diablo IV مستقیمبلیزارد اعلام کرد که متوجه شده است که آپدیت بحث برانگیز فصل 1 بازی از موفقیت خارج شده است و متعهد است که اطمینان حاصل کند که دیگر تکرار نخواهد شد.
این بهروزرسانی، که بهطور قابلتوجهی قدرت پخشکننده را با اتصالهای عصبی مانند آسیبهای آسیبپذیر و آسیبهای ضربههای بحرانی کاهش میدهد و در عین حال آمارهای مهم دفاعی را نیز بههمراه میآورد، مورد استقبال جامعه Diablo IV قرار نگرفت. این واقعیتی است که بلیزارد به خوبی از آن آگاه است و با آن مقابله می کند.
آدام فلچر، معاون مدیر مدیریت جامعه گفت: “ما می خواهیم بازخورد همه را در مورد کاهش قدرت بازیکن تایید کنیم.” ما می دانیم که بد است. می دانیم که سرگرم کننده نیست. خودمان می دانیم که این بهترین تجربه بازی برای بازیکنان نیست.”
فلچر گفت که تیم هرگز برنامهای برای بهروزرسانی بهسبک 1.1.0 «دوباره» ندارد. بلیزارد بخش عمده ای از پخش زنده را صرف بحث در مورد چگونگی برنامه ریزی برای تحقق این امر کرد. کارگردان بازی جو شلی گفت که هدف بلیزارد این بود که بازی را برای بازیکنان سرگرمکنندهتر کند و اگر چیزی در نهایت تسلط پیدا کرد، تا زمانی که بلیزارد بتواند «جایگزینهای قانعکننده» پیدا کند، در بازی باقی میماند. با این حال، اشکالات یا سوء استفاده های شکستن بازی به سرعت برطرف و رفع خواهند شد.
در مورد اینکه چرا بلیزارد قدرت بازیکن را هدف قرار داده است، Joe Piepiora، مدیر بازی، گفت که کاهش این قدرت “هرگز تجربه خوبی نیست”، اما برای پیشرفت بازی ضروری است. تغییراتی در کاهش cooldown و آسیبهای آسیبپذیر ایجاد شده است تا مهمترین آمار بازی باقی نماند.
Piepiora گفت که بخشی از مشکل این است که ساختهایی که از مزایای کامل کاهش خنکدانی و آسیبهای آسیبپذیر استفاده میکنند تقریباً برای انجام برخی از بالاترین سطوح Nightmare Dungeons در بازی اجباری هستند.
بلیزارد در پچ آتی در 21 جولای، Nightmare Dungeons را آسانتر میکند، تغییری که در ابتدا قرار بود با پچ 1.1.0 و کاهش قدرت پخشکننده انجام شود، اما نشد. به عنوان نمونه ای از نوع کاهش دشواری Nightmare Dungeon که بازیکنان در آینده می توانند انتظار داشته باشند، Piepiora گفت که سطح 100 Nightmare Dungeons معادل سطح فعلی 70 خواهد بود.
برای اینکه همیشه چالشی را برای بازیکنانی که به دنبال تکمیل سختترین چالشهای Diablo IV هستند، ایجاد کند، بلیزارد شکل جدیدی از محتوای آخر بازی را ایجاد خواهد کرد که برای فشار دادن بازیکنان و ساختهای آنها به محدودیتهای خود در آینده طراحی شده است.
یکی دیگر از بهروزرسانیهای Diablo IV، پچ 1.1.1، در هفتههای آینده برای رسیدگی به برخی شکایات طرفداران ارائه میشود و بلیزارد قصد دارد در 28 ژوئیه پخش زنده برنامهنویس دیگری را میزبانی کند تا جزئیات را بررسی کند. در ادامه، بلیزارد قول داده است که پچ یادداشتهای Diablo IV به همراه پخشهای زنده برنامهنویس ارائه میشوند و خیلی قبل از روز انتشار پچ به دست میرسند تا به جامعه زمان بیشتری برای هضم همه تغییرات داده شود.
Diablo IV فصل 1 در 20 ژوئیه آغاز شد و مکانیک جدیدی را در قالب بدخیم قلب معرفی کرد. بازیکنان برای شرکت در فصل باید یک شخصیت فصل جدید ایجاد کنند و کمپین بازی را تکمیل کنند.
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.