Destiny 2 تغییرات عمده ای در سختی حملات، سیاه چال ها و موارد دیگر دارد.

مشخصات بسیار زیاد است که بتوان به طور کامل در اینجا فهرست کرد، اما حذف سطح دشواری Adept شاید قابل توجه ترین باشد. درجه سختی Hero اکنون در قدرت 1750 و درجه سختی Legendary و Master در 1800 در دسترس خواهد بود که درج قدرت فعلی بازی است. لایه های Hero، Legend و Master یک -5، -15 و -20 دریافت خواهند کرد، در حالی که Grandmaster Nightfalls دریافت خواهد کرد. دریافت -25 debuff.

به طور کلی، به نظر می‌رسد این وصله تلاشی برای ایجاد تعادل مجدد در سختی تمام فعالیت‌های فصلی Destiny 2، از Vanguard Ops و Nightfall است. Bungie اخیراً برنده یک حکم 4.3 میلیون دلاری علیه فروشنده تقلب Destiny 2 در داوری شد.

متاسفم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

در حال پخش: Destiny 2: Lightfall | تریلر Strand

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

علاوه بر این، سوختگی‌ها در این فعالیت‌های سطح بالا اکنون به دو دسته جدید، “Surges” و “Threats” تقسیم می‌شوند. Surges آسیب عنصری خروجی شما را تا 25% افزایش می دهد و هر فصل یک “Seatured Surge” و همچنین یک چرخش هر هفته وجود خواهد داشت. تهدیدات باعث افزایش 25 درصدی آسیب عنصری دشمنان می شود. Bungie همچنین اسلحه‌های «بیش از حد شارژ» را معرفی می‌کند که باعث افزایش 25 درصدی آسیب می‌شوند و در صورت افزایش زیر کلاس شما، می‌توانند آسیب جنبشی را تا 25 درصد افزایش دهند. با این حال، Surges و Overloads روی هم انباشته نمی‌شوند، به این معنی که شما فقط به یکی نیاز دارید و می‌توانید برای هر منبع آسیب یکی را دریافت کنید.

بخوانید  توسعه Crash Bandicoot 5 به دلیل سرویس بازی زنده لغو شده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.