متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!
لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید
سوزاندن اخگرها
در حال حاضر یک Firesprite در شکست های سوپر خورشیدی، علاوه بر جلوه های اصلی آن ایجاد می کند.
سوزاندن اخگرها
در حال حاضر یک Firesprite برای شکست دادن اهداف سوخته، علاوه بر اثرات اصلی خود ایجاد می کند.
خاموش کردن اخگر
در حال حاضر یک Firesprite در سلاح های خورشیدی کشته شده در حالی که فعال، علاوه بر اثرات اصلی خود را ایجاد می کند.
اندازه:
فایراسپریت
Firesprites توسط مجموعهای از قطعات خورشیدی جدید و موجود ایجاد میشوند و پس از تحویل گرفتن به Granade Energy میدهند.
آسیب وارد شده توسط هر نوع سلاح جنبشی و انرژی به خود Ward نیز عادی شده است، زیرا همه سلاح ها 1.5 برابر آسیب بیشتری وارد می کنند. Bungie قصد دارد قدرت Armor of Light را در PvP کاهش دهد، زیرا حداکثر سلامتی از 425 به 300 کاهش یافته است و دیگر آسیب دقیق را نفی نمی کند. تنها مزیتی که در اینجا وجود دارد این است که اکنون مقاومت 50 درصدی آسیب PvE Void Overshield را به ارث برده است.
Thundercrash، یک Super که اساساً تایتان شما را به حریفی با انرژی قوس انفجاری تبدیل میکند، تغییراتی در دست خواهد داشت زیرا Bungie احساس میکند که مقابله یا فرار در حالتهای Crucible سطح بالا بسیار دشوار است. زمان پرواز اندکی کاهش یافته است، فرود زودتر در پرواز انجام می شود، و اندازه انفجار فرود 20٪ کاهش یافته است. این فقط برای PvP است و در PvE Thundercrash بدون تغییر باقی می ماند. Fists of Havoc PvE بهبود یافته است، بنابراین اگر از طرفداران تایتان هستید هالک کراش قدرت، پس شما می توانید 20٪ آسیب بیشتر با این Super وارد کنید.
Bungie هنوز در حال نهایی کردن تغییرات در نحوه بهینه سازی این توانایی ها است و در یک پست وبلاگ، او به جزئیات برخی از تغییرات در افق پرداخت. حداکثر تعداد Power Orb هایی که می توانند Supers Roaming Roaming ایجاد کنند از پنج به هفت کاهش یافته است، در حالی که Unique Supers حداکثر تعداد Power Orb های تولید شده از هفت به پنج کاهش می یابد. فقط Well of Radiance، Ward of Dawn و دو نسخه Shadowshot بدون تغییر باقی می مانند.
Final Finishers یک انفجار Void ایجاد می کند که دشمنان نزدیک را فراری می کند. شکست دادن اهداف ناپایدار باعث ایجاد شکاف خالی می شود.
جرقه غریزه
هنگامی که به شدت آسیب می بینید، آسیب دیدن از دشمنان نزدیک، انفجاری از انرژی مخرب Arc را منتشر می کند که Jolts آن را هدف قرار می دهد.
خورشیدی
برای Warlocks، سوپر سوپر تهاجمی آنها طرفداران زیادی پیدا میکند. Daybreak به طور کلی یکی از بدترین Supers در Destiny 2 در نظر گرفته می شود، اما پس از Lightfall هزینه انرژی استفاده از این توانایی از 10٪ به 6.5٪ در هر نوسان کاهش می یابد و در PvE میزان آسیب 25٪ افزایش می یابد. جالب اینجاست که قابلیت Phoenix Dive نیز برای مفیدتر بودن تغییر یافته است. خنک کننده پایه آن از 82 ثانیه به 55 ثانیه کاهش می یابد و در حالی که برخی از افکت ها فعال هستند، بازیابی بازگردانی، خنک شدن و حداکثر آسیب آن تا حد زیادی بهبود می یابد.
اخگر رحمت
هنگامی که یک متحد را احیا می کنید، شما و سایر متحدان نزدیکتان Restoration به دست می آورید. برداشتن Firesprite باعث بازسازی می شود.
Destiny 2 Supers، قدرتهای نهایی نور و تاریکی که بازیکنان میتوانند از آن استفاده کنند، پس از راهاندازی الحاقیه Lightfall در این ماه، در حال بازسازی هستند. Supers با انتشار سی امین سالگرد در دسامبر 2021 به دو کمپ تقسیم شده اند، با Unique Supers معمولا خنک شدن سریع تری نسبت به همتایان رومینگ خود دارند.
ثبت نام کنید یا وارد شوید
پژواک سلطه
اکنون در هنگام شکست دادن اهداف سرکوب شده، علاوه بر اثرات اصلی، یک شکاف خالی ایجاد می کند.
در حال پخش: Destiny 2: Lightfall | تریلر Strand
نقض باطل
Void Breaches توسط مجموعهای از Void Fragmentهای جدید و موجود ایجاد میشود و در صورت برداشت به تواناییهای کلاس انرژی میدهد.