اولین تریلر انیمیشن جدید سازندگان Minions و یونیورسال با عنوان Migration

در ابتدای تریلر شاهد تصاویری از انیمیشن های محبوب استودیوی انیمیشن سازی Illumination هستیم که در آن تصاویری از آثاری مانند Despicable Me، Minions، The Secret Life of Pets، Sing و The Grinch به نمایش درآمده است. در ادامه شاهد انیمیشن The Super Mario Bros باشید. انتظار می رود فیلمی که به تازگی اکران شده چندین رکورد را بشکند، از جمله بزرگترین افتتاحیه برای فیلمی بر اساس یک بازی ویدیویی.

در ادامه، نوبت به معرفی انیمیشن Migration می رسد که در آن فریم های کوتاهی از انیمیشن اصلی بعدی Illumination پخش می شود. بنجامین رنرکارگردان نامزد اسکار برای ارنست و سلستین، که کارگردانی فیلم The Big Bad Fox و Other Tales را نیز بر عهده داشت، فیلم‌نامه‌ای از Mike White را کارگردانی می‌کند. در حال حاضر حضور صداپیشه در انیمیشن مهاجرت تایید یا اعلام نشده است.

دانلود از دستگاه ها

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر انیمیشن Migration منتشر شد. یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن به تازگی اولین تریلر انیمیشن جدید خود را منتشر کرده‌اند که مهاجرت خانواده‌ای از اردک‌ها و اتفاقات خنده‌داری که برای آن‌ها رخ می‌دهد را نشان می‌دهد. «مهاجرت» داستان خانواده اردک‌هایی را دنبال می‌کند که اعضای خانواده‌شان پدر خانواده را متقاعد می‌کنند که تعطیلات و سفری بزرگ به نیوانگلند، نیویورک و باهاما داشته باشند. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید:

کمپانی یونیورسال پیکچرز و ایلومینیشن اولین تریلر انیمیشن Migration را منتشر کرده است که مسائل مهاجرت خانواده ای از اردک های بامزه را نشان می دهد.

بخوانید  تاریخچه 33 ساله بلیزارد در کتاب آینده جیسون شرایر شرح داده شده است

انیمیشن مهاجرت برای 22 دسامبر 2023 (1 ژانویه 1402) برنامه ریزی شده است.