Determining Dead Island 2 Playtime

به گفته مدیر هنری بازی Dead Island 2، بازیکنان برای تکمیل بازی به بیش از 20 ساعت زمان نیاز دارند.

در همین راستا اخیرا آدام اولسن کارگردان هنری و لیدیا کاکرهام طراح روایت بازی Dead Island 2 در مصاحبه ای با رسانه WCCFTech شرکت کرده و جزئیاتی را در مورد این بازی ارائه کرده اند.اولسن در این مصاحبه توضیح داده است که چقدر طول کشیده تا کمپین بازی را تکمیل کند. بازی:

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را در یک گیمر به اشتراک بگذارید.

تیم سازنده قبلاً تأیید کرده است که Dead Island 2 یک بازی جهان باز نیست و هر منطقه اندازه متفاوتی خواهد داشت. بنابراین، بازیکنان احتمالاً با مناطق بزرگ تری از جمله کوئست ها و فعالیت های جانبی مختلف روبرو می شوند. بازیکنان همچنین می توانند با زامبی های جدید در هر منطقه مبارزه کنند و در حین پیشرفت در بازی به مناطق قبلی بازگردند تا کاوش کنند.

بازی Dead Island 2 قرار است در تاریخ 2 می 1402 (21 آوریل 2023) بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

شخصیت بازی Dead Island 2 که در استخر شنا نشسته است

بازی Dead Island 2 در ماه آینده، نزدیک به یک دهه پس از عرضه اولیه، قرار است منتشر شود. این بازی اکشن که توسط استودیو Dambuster ساخته شده است، داستان مبارزه خونین 6 Slayers در بین زامبی های شهر ویران شده لس آنجلس را روایت می کند. اکنون با وجود مناطق متعدد برای کاوش و انواع سلاح ها برای کشتن زامبی ها، بازیکنان چقدر طول می کشد تا بازی را کامل کنند؟

بخوانید  Harmony: The Fall of Reverie اثر جدید سازندگان Life is Strange معرفی شد.

“من دقیقا نمی دانم، اما من فرض می کنم که اگر بازیکنان در ماموریت های جانبی و فعالیت های جانبی شرکت کنند، مجموع تجربه بازی حدود 20 ساعت خواهد بود. این چیزی است که ما داریم. همچنین، ما یک حالت Co-op داریم و کلکسیونی‌ها، و اگر بخواهید، همیشه می‌توانید کمپین Dead Island 2 را با یک شخصیت جدید بازی کنید.”