فروش PS5 دوباره در ژاپن افزایش یافت

طبق آمار فروش هفتگی خبرگزاری فامیتسو، نسخه استاندارد پلی استیشن 5 توانست با فروش 38602 دستگاه، پرفروش ترین سخت افزار بازی در بازار ژاپن شود. سه مدل OLED، استاندارد و سبک نینتندو سوییچ به ترتیب با فروش حدود 29، 13 و 10000 دستگاه به عنوان پرفروش ترین کنسول های بازی بعدی کشور طی هفته گذشته شناخته می شوند. دو کنسول Xbox Series S و Xbox Series X با فروش کمتر از هزار دستگاه به ترتیب هفتمین و هشتمین کنسول پرفروش این بازار پس از نسخه دیجیتالی کنسول های پلی استیشن 5 و PS4 هستند.

نشان آتش Engage Hero

طبق آمار فروش منتشر شده، در آخرین روزهای ژانویه 2023 شاهد افزایش کنسول های پلی استیشن 5 در ژاپن هستیم.

از سوی دیگر، هیدیاکی نیشینو، یکی از معاونان ارشد سونی، اخیراً سال 2023 را که شاهد عرضه دو بازی بزرگ ژاپنی Resident Evil 4 Remake و Final Fantasy 16 خواهیم بود، به عنوان یکی از مهم ترین دوره ها نام برد. PS5. علاوه بر این، نزدیک شدن به تاریخ انتشار این دو بازی مورد انتظار و محبوب در ژاپن شاید یکی از دلایل فروش قوی پلی استیشن 5 و حتی پیشی گرفتن از فروش کنسول نینتندو سوییچ باشد.

در بازار نرم افزار یا بازی، جدیدترین قسمت از سری محبوب Fire Emblem به نام Fire Emblem Engage با ۱۴۴۵۵۸ نسخه فروش، Pokemon Scarlet/Violet با فروش ۴۳۹۸۳ نسخه، Splatoon 3، Mario Kart 8 Deluxe، Nintendo Switch Sports، Minecraft و Mario. سوپراستارهای پلتفرم نینتندو سوییچ در رتبه های اول تا هفتم پرفروش ترین میز گیمینگ قرار دارند.

بازی رومیزی دیجیتال انحصاری کونامی برای نینتندو سوییچ با نام Momotaro Dentetsu: Showa، Heisei، Reiwa mo Teiban، Gran Turismo 7 از استودیوی Polyphony Digital، Super Smash Bros. بازی Ultimate برای نینتندو سوییچ و نسخه پلی استیشن 4 بازی جدید One Piece Odyssey در هفته گذشته چهار جایگاه پایینی از 11 بازی برتر ژاپن را به خود اختصاص دادند.

بخوانید  اولین عکس رسمی The Nun 2 منتشر شد

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

با گذشت چند هفته از سال جدید و مدتی پس از اعلام تصمیم سونی برای رفع مشکل کمبود عرضه کنسول محبوب پلی استیشن 5 در بازار ژاپن، اکنون به نظر می رسد که بار دیگر با رشد قابل توجهی در فروش 9th سونی روبرو شویم. نسل کنسول بازی در این منطقه. .

تحریریه مجله بازی یک گیمر