اخراج هنرمندان و هیاهوی تولید اثر جدید فرانسیس فورد کاپولا

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با ما و دیگران در میان بگذارید.

یکی دیگر از هنرمندان اخراج شده از مراحل تولید فیلم نیز با ناراحتی می گوید که از اخراج از پروژه خوشحال است زیرا حضور در صحنه فیلمبرداری و تهیه کنندگی فیلم برای او “بسیار دیوانه کننده و آشفته” بوده است. با وجود اخراج‌ها و اخراج‌های گسترده، منابع همچنین تایید کرده‌اند که کوپولا به شدت در تلاش است تا کارمندان و هنرمندان جدیدی را تا پایان این هفته استخدام کند تا به تولید در این پروژه پرهزینه ادامه دهد.

اما این منابع می گویند در اواسط عملیات فیلمبرداری مگالوپولیس که قرار است 80 تا 90 روز طول بکشد، بخش زیادی از این بودجه مصرف شده است و هنوز مشخص نیست که با این وضعیت، ساخت فیلم تیم می تواند در روزها و هفته های آینده به کار خود ادامه دهد. ادامه یا نه جزئیات واضحی از داستان و ایده این فیلم هنوز منتشر نشده است، اما ظاهرا Megalopolis داستان تلاش ها و رویاهای یک طراح و معمار برای بازسازی نیویورک به عنوان یک آرمان شهر کامل پس از یک فاجعه زیست محیطی را روایت می کند.

بر اساس گزارش های جدید، هرج و مرج و سردرگمی بار دیگر در روند ساخت فیلم دیگری از کارگردان پدرخوانده آغاز شده است.

اکنون منابع نزدیک به بخش تولید Megalopolis می گویند هزینه های سرسام آور استفاده از فناوری گران قیمت که قبلا بیشتر در پروژه های لوکاس فیلم و دیزنی مورد استفاده قرار می گرفت، کاپولا را بر آن داشت تا تصمیم به ایجاد جلوه ها بگیرد. تصاویر ویژه از فیلم، روش معمول صفحه نمایش سبز و استفاده از جلوه های کاملاً کامپیوتری. یکی از منابع می گوید در هر صورت کاپولا قرار است خیلی بیشتر از آنچه که در ابتدا برنامه ریزی کرده بود برای تکمیل مراحل تولید این پروژه از دارایی شخصی خود خرج کند و از طرفی لغو روند فیلم حتی بیشتر از آن است. برای او دردناک خواهد بود

بخوانید  فروش 50000 نسخه از بازی سیفو در استیم

آدام درایور، ناتالی امانوئل، فارست ویتاکر، لارنس فیشبرن، جان ویت، اوبری پلازا، شیا لبوف، گریس واندروال، کاترین هانتر، جیمز ریمار و تالیا شایر (کاپولا) و فرزندش جیسون شوارتزمن از دیگر بازیگران این فیلم خواهد بود. اوایل و در ابتدای سال شایعاتی مبنی بر مذاکره کریستین بیل و اسکار آیزاک برای ایفای نقش شخصیت اصلی و کیت بلانشت در نقشی نامشخص در این پروژه به گوش می رسید، اما در حال حاضر اطلاعاتی از وضعیت این مذاکرات در دست نیست. طبق گزارش های قبلی، فیلمنامه این پروژه توسط خود کاپولا از دهه 80 نوشته شده بود، پیش از این، کاپولا مگالوپولیس را آخرین پروژه بزرگ خود و حاصل تمام شاگردی خود در سینما از زمانی که در سن 16 سالگی در این صنعت شروع کرد، اعلام کرده بود. .

برای بسیاری از منابع آگاه در صنعت هالیوود، این داستان با روند تولید دیوانه کننده فیلم اینک آخرالزمان مرتبط است. خیلی شبیه است. کاپولا با شکستن یکی از قدیمی‌ترین سنت‌های صنعت سینمای هالیوود، پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد تمام هزینه‌های این پروژه فوق‌العاده جاه‌طلبانه را با سرمایه شخصی خود تامین کند تا از هرگونه دخالت خارجی و هرگونه قاب‌بندی شرکت‌های فیلمسازی جلوگیری کند.

طبق گزارش های منتشر شده، کاپولا در ابتدا یک استودیوی فناوری فیلمبرداری مجازی به نام Prysm Stages را برای این پروژه عظیم استخدام کرد تا ایده جاه طلبانه خود را به تصویر بکشد. مشابه فناوری جدید موسوم به The Volume که برای اولین بار در تولید مجموعه دیزنی پلاس Mandelorin استفاده شد، این فناوری به فیلمسازان و هنرمندان این امکان را می دهد تا فضای طبیعی تری نسبت به ایجاد روش های مرسوم ایجاد کنند و به اعضای گروه بازیگران و جلوه های بصری کمک کنند. استفاده بهینه و باورپذیرتر از جلوه های ویژه در فرآیند تولید فیلم متحرک.

بخوانید  سازنده Stellar Blade در حال کار بر روی یک بازی جدید است

بت میکل و دیوید اسکات همچنین طراحان تولید و ناظر مدیران هنری Megalopolis هستند که در هفته‌های اخیر این پروژه را ترک کردند. منابع آگاه می گویند پس از این همه استعفا و اخراج، فعلاً فردی در حوزه هنر و طراحی این پروژه باقی نمانده است. همچنین سخنگوی اتحادیه کارگردانان هنری آمریکا روز گذشته اعلام کرد که این اتحادیه وضعیت نامتعارف تولید مگالوپولیس را زیر نظر دارد و همواره آماده دفاع از حقوق مدیران و کارکنان این اتحادیه خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منابع موثق، روند تولید مگالوپولیس، اثر علمی تخیلی جدید فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان مشهور فیلم های تحسین شده پدرخوانده، در هرج و مرج کامل قرار گرفته است. این اطلاعات که توسط منابع نزدیک به مجله هالیوود ریپورتر منتشر شده است، اطلاعاتی در مورد جدایی مدیر هنری و طراح اصلی این اثر در اواسط فیلمبرداری در استودیو آتلانتا ارائه می دهد. این منابع همچنین حاکی از اخراج تمامی اعضای تیم جلوه های بصری این پروژه در نیمه اول دسامبر است.

دریاچه ای سوزان در مقابل دیدگان مردم در آخرالزمان اکنون

طبق گزارش‌های منتشر شده قبلی، مگالوپولیس پروژه‌ای است که کاپولا دهه‌ها به فکر ساخت آن بوده و در نهایت با تامین بودجه و فناوری‌های لازم برای تولید آن، در پاییز سال ۲۰۲۱ ساخت و اجاره آن به‌طور رسمی آغاز می‌شود. بازیگران آن به رسانه های صنعت فیلم. کاپولا قبلاً اعلام کرده بود که برآورد شخصی وی از میزان بودجه مورد نیاز برای ایجاد مگالوپولیس تقریباً 120 میلیون دلار است که ظاهراً کاپولا با فروش زمین و مزارع شخصی معروف خود در کالیفرنیای شمالی به دست آورده است.

بخوانید  ساخت انیمیشن سوزومه پانزدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ژاپن

بر اساس اطلاعات منتشر شده، کاپولا که پیش از این در هیچ یک از آثار خود از جلوه های ویژه چندانی استفاده نکرده بود، اوایل آذرماه تمامی اعضای تیم جلوه های بصری این پروژه را به دلیل نارضایتی از شرایط موجود اخراج کرد و پیش بینی می شود سایرین اعضای گروه های صحنه تولید فیلم نیز در هفته های آینده به سرنوشت مشابهی خواهند رسید. مارک راسل، کارگردان ناظر، عضوی از تیم جلوه‌های ویژه این پروژه بود که از آثارش می‌توان به گرگ وال استریت و بروکلین بدون مادر اشاره کرد.