احتمال متفاوت بودن کارگردان دو فیلم Avengers 5 و انتقام جویان 6

به‌تازگی یک منبع موثق گفته است که مارول در نظر دارد تا از دو کارگردان متفاوت در فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars استفاده کند.

بامداد یکشنبه هفته گذشته بود که مارول استودیو به‌صورت رسمی ساخت فیلم Avengers: The Kang Dynasty و فیلم Avengers: Secret Wars را تایید و اعلام کرد. مدت کوتاهی پس از آن مشخص شد که دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings وظیفه کارگردانی فیلم Avengers: The Kang Dynasty را بر عهده گرفته است، اما چه کسی روی صندلی کارگردانی فیلم Avengers: Secret Wars خواهد نشست؟

این موضوع درواقع برخلاف فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame است که برادران روسو وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشتند. در حال حاضر دلیل این موضوع مشخص نیست و برخی اعتقاد دارند که مارول ممکن است تصمیم داشته باشد تا فشار کار روی دو فیلم بزرگ خود را روی تیم تولید کاهش دهد و بتواند به‌صورت پشت سرهم این دو فیلم را جلوی دوربین ببرد. 

لوگو فیلم Avengers: The Kang Dynasty

فیلم Avengers: The Kang Dynasty در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) و فیلم Avengers: Secret Wars در تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۵ (۱۶ آبان ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهند رفت که این دو فیلم به فاز ششم دنیای سینمایی مارول و حماسه مولتی‌ورس پایان خواهند داد.



منبع

در حال حاضر کارگردان فیلم Avengers: Secret Wars مشخص نشده است و ظاهرا مارول استودیو همچنان در حال بررسی و مذاکره با گزینه‌های مختلف است. این احتمال وجود دارد که مارول یکی از کارگردان‌هایی را که پیش از این با آن‌ها همکاری بود، برای فیلم Avengers 6 انتخاب کند یا براساس نظریه طرفداران، کارگردان این فیلم با ریبوت فیلم Fantastic Four مشترک باشد که دلیل آن ارتباط داستانی این فیلم‌ها است.

بخوانید  کنسول نسل بعدی ایکس باکس احتمالا دیرتر از PS6 می آید

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Avengers 5 و فیلم Avengers 6 احتمالا دارای دو کارگردان متفاوت خواهند بود. جاستین کرول، خبرنگار ددلاین که از منابع موثق هالیوود است، به‌تازگی در توییتر خود در مورد خبر مشخص شدن کارگردان فیلم Avengers: The Kang Dynasty گفت که مارول استودیو ظاهرا در نظر دارد تا دستین دنیل کرتون تنها فیلم Avengers 5 را کارگردانی کند و در عوض شخص دیگری روی صندلی کارگردانی فیلم Avengers: Secret Wars بنشیند.