۸۰ ساعت طول می‌کشد تا تمام محتوای فاینال فانتزی ۱۶ تکمیل شود

از دیگر اخبار مربوط به Final Fantasy 16 می توان به موتور بازی اشاره کرد، اسکوئر انیکس قبلا اعلام کرده بود که نسخه شانزدهم با موتور گرافیکی Luminous یا Unreal Engine ساخته نخواهد شد و اطلاعات دقیقی از موتور گرافیکی بازی در دسترس نبود. از سوی دیگر، یوشیدا گفت که کاربران در طول تجربه خود 100 ساعت کات سین سینمایی را تماشا خواهند کرد.

در همین حال، نائوکی یوشیدا و هیروشی تاکای در مورد زمان لازم برای ساخت بازی 100٪ صحبت کردند. کاربرانی که می خواهند دنیای بازی را کامل کنند به 70-80 ساعت زمان نیاز دارند تا Final Fantasy 16 را 100% انجام دهند. تاکای همچنین اعلام کرد که این نسخه دارای جدول امتیازات خواهد بود تا بازیکنان در سراسر جهان بتوانند با یکدیگر رقابت کنند.

اخیرا مشخص شده است که بازیکنان به 70-80 ساعت زمان نیاز دارند تا Final Fantasy 16 را با 100% کامل کنند.

چندی پیش نائوکی یوشیدا و هیروشی تاکای به ترتیب تهیه کننده و کارگردان Final Fantasy 16 با مجله Famitsu مصاحبه کردند و اطلاعات مختلفی در آنجا منتشر شد. به عنوان مثال، می دانیم که برای تکمیل قسمت داستانی این بازی بدون مرور محتوای اضافی، به حدود 35 ساعت زمان نیاز دارید. در همین حال، یوشیدا اعلام کرد که تیم سازنده در ابتدا قصد داشتند ساعت 20 را هدف گذاری کنند، اما با پیشرفت مراحل ساخت و اضافه شدن محتوای مختلف، زمان تکمیل داستان اصلی افزایش یافته و به 35 ساعت رسیده است.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ بازی Final Fantasy XVI در تاریخ ۱ جولای (۲۲ ژوئن) برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

بخوانید  Armored Core 6 برای PS5 و Xbox 50 درصد تخفیف دارد، اما باید عجله کنید