۱۰۰ بار میو کردن برای دستیابی به تروفی پلاتینیوم بازی Stray

انتشار فهرست تروفی‌های بازی Stray در وبسایت Exophase نشان می‌دهد که برای رسیدن به تروفی پلاتینیوم بازی، باید کارهای جالبی را انجام بدهید.

برای اتمام بازی در کمتر از دو ساعت نیز یک تروفی طلایی (Gold Trophy) در نظر گرفته شده که نشان می‌دهد در صورت داشتن مهارت کافی، راه‌های بسیار سریع‌تری برای رسیدن به انتهای بازی وجود دارد.

البته دستیابی به این تروفی‌های ساده به‌نظر می‌رسد و باتوجه‌به اضافه شدن بازی Stray به PS Plus Extra و PS Plus Premium از روز اول انتشار، احتمالاً درصد دستیابی کاربران به آن بالا خواهد بود. علاوه‌بر‌این یک سری تروفی‌های مربوط‌به داستان بازی هم وجود دارد که باید برای قفل‌گشایی از آن‌ها تمام آیتم‌های قابل جمع آوری بازی را به‌دست آورده است و در جاهای مختلف کارهای خاصی انجام دهید. ضمن اینکه باید تنها ۹ بار در طول بازی بمیرید.

گربه ی بازی Stray

بازی Stray قرار است در تاریخ ۲۸ تیر منتشر شود و طبق اعلام سونی، از همان روز عرضه ازطریق سرویس پلی استیشن پلاس هم در دسترس خواهد بود و مشترکین آن می‌توانند بدون پرداخت هزینه اضافی، به تجربه بازی بپردازند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.



منبع

فهرست تروفی‌های بازی Stray مثل خود این بازی عجیب و منحصر‌به‌فرد به‌نظر می‌رسد. به‌طوری که برای قفل گشایی از سطوح مختلف آن باید به‌نوعی مثل یک گربه رفتار کنید. به‌عنوان مثال، برای دستیابی به تروفی پلاتینیوم (Platinum Trophy) این بازی، بازیکنان باید ۵۰۰ بار از جاهای مختلف بپرند، بیش از یک ساعت بخوابند، قلمروی خود را با خراشیدن سطوح اجسام مشخص کنند و در جالب‌ترین مورد، ۱۰۰ بار میو میو کنند. وبسایت Exophase فهرست تروفی‌های بازی را منتشر کرده و تأیید می‌کند که واقعاً چنین چیزی وجود دارد.

بخوانید  آگوست می تواند نگاهی اجمالی به گام بعدی نینتندو به ما بدهد