یک سریال درام رادیویی از بازی Splinter Cell بسازید

تصویر مفهومی بازسازی Splinter Cell

بسیاری از استعدادهای بی بی سی در این نمایش حضور دارند و کار نویسندگی نمایش را بر عهده دارد سباستین بازکیویچ و پل کورنر شرق. Koerner تجربه نوشتن در Doctor Who، Holby City و Casualty را دارد. این برنامه قرار است ساعت 17:45 به وقت تهران 11 دسامبر (2 آذر) پخش شود. هر هشت قسمت به طور همزمان منتشر شد و می توان آن را از طریق برنامه صداهای بی بی سی شنید.

اگر منتظر بازسازی Splinter Cell بوده اید، احتمالاً صبر شما به پایان رسیده است. این بازی که قرار است تاریخچه آن برای بازیکنان مدرن بازنویسی شود و اخیراً کارگردان خود را از دست داده، در سکوت پیش می رود. اما خوشبختانه خبرهای خوبی در مورد سریال منتشر شد و Splinter Cell قرار است به عنوان یک درام رادیویی در رادیو چهار بی بی سی بازگردد.

شبکه اعلام کرده است که این درام رادیویی مامور کهنه کار کلاس چهارم سام فیشر را در عملیات جدیدی دنبال می کند. او به دنبال جذب و آموزش نسل بعدی ماموران Splinter Cell برای بخش عملیات مخفی NSA است. هنگامی که یک قاتل مرگبار از گذشته سم فیشر در یک ماموریت ترور از مرده باز می گردد، در حالی که تهدیدی شوم برای امنیت جهانی فاش می شود، وارد مسابقه ای با زمان می شود.

اگر شنونده معمولی بی بی سی رادیو چهار باشید، صدای بازیگر سم فیشر را خواهید شناخت. این مامور مخفی توسط اندی آنتونی اتفاق افتاد که او با این نقش کمانداران در رادیو بی بی سی شناخته می شوند. از دیگر صداپیشگان این برنامه می توان به دیزی هد، روزالی کریگ، ساشا داوان، نیکش پاتل و ویل پورتر اشاره کرد.

بخوانید  تریلر فصل دوم سریال Reading the Star Wars: The Bad Batch انیمیشن

یوبی سافت یک مجموعه رادیویی هشت قسمتی Splinter Cell را با همکاری BBC Radio Four منتشر خواهد کرد.

این برنامه می تواند مقدمه جالبی برای بازسازی Splinter Cell باشد که سال گذشته معرفی شد و توسط Ubisoft Toronto توسعه یافت. استودیویی که اخیراً روی FarCry 6 کار کرده است. جزئیات کمی در مورد این پروژه در دسترس است و Ubisoft فقط توسعه آن را تأیید کرده است. مت وستدر سال 2021، سازنده بازی گفت که این پروژه در مراحل اولیه ساخت قرار دارد.