یک روز پس از نمایش Xbox یک برنامه انحصاری Forza Motorsport ترتیب دهید

رویداد ماهانه Forza در تاریخ 6 بهمن (26 ژانویه) ساعت 20:30 به وقت تهران روی آنتن می‌رود و شامل «موتور اسپورت کاملاً جدید Forza» می‌شود. می توانید همین الان به کانال یوتیوب Forza بروید و استریم را تماشا کنید. مشخص نیست این استریم چه جنبه هایی از بازی ذکر شده را نشان می دهد. اما می توان انتظار داشت قسمت هایی از بازی که در Developer Direct حضور داشتند با جزئیات بیشتری ارائه شوند.

فردا عصر، 5 بهمن (25 ژانویه) ساعت 23:30 به وقت تهران، نمایشگاه جدید مایکروسافت و بتسدا با نام Developer Direct برگزار می شود. طی این مراسم شاهد حضور آثاری همچون Redfall، Minecraft Legends، Forza Motorsport و Elder Scrolls Online خواهیم بود. اما اگر می‌خواهید دوباره از Forza بازدید کنید، پخش زنده ماهانه Forza در روز بعد از رویداد Xbox برگزار می‌شود و Forza Motorsport نیز در آنجا حضور خواهد داشت.

همچنین همانطور که انتظار می رفت، بخشی از ماهنامه Forza به Forza Horizon 5 اختصاص خواهد یافت. گفته می شود که تاریخ انتشار Redfall و Forza Motorsport در جریان رویداد جدید Xbox اعلام خواهد شد و انتظار می رود Redfall در ماه می منتشر شود.

یک روز بعد از کنفرانس Xbox، پخش زنده ماهانه Forza انجام می شود که پخش می شود Forza Motorsport نیز حضور خواهد داشت.

Forza Motorsport در تاریخ نامشخصی در بهار سال 2023 منتشر خواهد شد. این بازی مسابقه ای برای پلتفرم های Xbox Series X Xbox Series S و PC در حال توسعه است.

بخوانید  لیست بازی های معرفی نشده جدید Silent Hill برای پلی استیشن 5