یک تبلت مایکروسافت سرفیس 3 بازسازی شده را فقط با 151 دلار دریافت کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

افشاگری: معاملات GameSpot ویترین فروشگاه توسط یکی از شرکای وابسته GameSpot، StackCommerce اداره می شود. اگر مشکلی در سفارش خود دارید لطفا مخاطب StackCommerce.

اگرچه واحد بازسازی شده برای فروش مدل 2015 است، اما همچنان ویژگی های خوبی نسبت به قیمت دارد. مانند مدل های جدیدتر، همچنان صفحه نمایش 10.8 اینچی FHD، پایه پایه سه نقطه ای، دوربین دوگانه، بلندگوهای استریو با Dolby و مالتی تاچ 10 نقطه ای را برای کارکرد آسان خواهید یافت. در داخل، سرفیس دارای 2 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و Intel Atom Z8700 است. این باعث می‌شود که بتواند تمام نیازهای مرور روزانه‌تان را به‌علاوه برخی تغییرات جزئی برطرف کند.

اگرچه این دستگاه مانند مدل های نسل کنونی نیروگاهی نیست، اما هرکسی که به یک تبلت قابل اعتماد و همه کاره نیاز دارد، از این واحد بازسازی شده سود زیادی خواهد برد. خرید شما همچنین با ضمانت 30 روزه پس از فروش (برای اطمینان از کارکرد همه چیز همانطور که در نظر گرفته شده است) و یک کابل شارژ ارائه می شود، اگرچه صفحه کلید یا قلم سرفیس را شامل نمی شود. مرجوعی نیز تا 30 روز پس از ارسال پذیرفته می شود.

اگر به دنبال یک تبلت باکیفیت برای بهره وری هستید که به ضرر شما نباشد، این را بررسی کنید. Microsoft Surface Refurbished که فقط با 151 دلار موجود است. ویندوز 10 از قبل نصب شده است و قبل از نیاز به شارژ مجدد، حدود 10 ساعت عمر باتری را از دستگاه دریافت خواهید کرد و همچنین مشخصات داخلی چشمگیر را نیز در اختیار خواهید داشت.