یک آگهی شغلی ممکن است به توسعه Mafia 4 در Unreal Engine 5 اشاره داشته باشد

یک آگهی شغلی جدید از استودیوی Hangar 13 احتمالاً به توسعه Mafia 4 در Unreal Engine 5 اشاره دارد.

در همین حال، برخی اطلاعات فاش شده ادعا می کنند که Hangar 13 در کنار Mafia 4 روی توسعه Top Spin 5 کار می کند و قصد دارد آن را قبل از بازی جدید Mafia منتشر کند. بنابراین ممکن است بازی ذکر شده در این آگهی شغلی به نسخه جدید Top Spin اشاره داشته باشد.

Hangar 13 که توسعه بازی ابرقهرمانی چند نفره جهان باز خود به نام Volt را در پایان سال 2021 لغو کرد، روی پروژه جدیدی کار می کند. این استودیو سال گذشته تایید کرد که در حال توسعه یک بازی جدید مافیا است. اگرچه تاکنون هیچ جزئیاتی از بازی در حال توسعه منتشر نشده است، اما به نظر می رسد جزئیات ارائه شده در یک آگهی استخدام مربوط به Mafia 4 باشد.

استودیو Hangar 13 در حال حاضر یک آگهی استخدام برای یک مهندس ابزار در لینکدین منتشر کرده است و توضیح می دهد که آنها در حال حاضر مشغول کار بر روی یک بازی چند پلتفرمی معرفی نشده AAA هستند که با استفاده از Unreal Engine 5 در حال توسعه است. همچنین در این آگهی اعلام شد که بازی مذکور هنوز ادامه دارد. در مرحله پیش تولید

شخصیت های بازی Mafia: Definitive Edition

اخبار منتشر شده در مورد بازی جدید Mafia حاکی از آن است که این بازی در سیسیل و پیش درآمد بازی اول خواهد بود و همچنین دان سالیری یکی از شخصیت های کلیدی نسخه اول در نقش قهرمان این بازی خواهد بود.

بخوانید  تاریخ انتشار Star Wars Jedi: Survivor در ماه دسامبر با تریلر جدید فاش می شود - گزارش

بدیهی است که نامی از این پروژه در پیشنهاد شغلی ذکر نشده است، اما اگر در آینده مشخص شود که این پروژه Mafia 4 است، اتفاق جالبی برای سریال خواهد بود. زیرا Mafia 3 و Mafia: Definitive Edition، نسخه های قبلی سری Mafia، بر روی موتورهای اختصاصی داخلی ساخته شده بودند.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.