یکی از بهترین و جنجالی‌ترین برنامه‌های تلویزیونی تمام دوران اکنون در نتفلیکس است

یکی از نمادین ترین سریال های تلویزیونی مدرن اکنون در نتفلیکس در دسترس است، زیرا درام علمی تخیلی Lost به کاتالوگ پخش کننده اضافه شده است. تمام شش فصل در حال حاضر در دسترس هستند.

Lost اولین بار در سال 2004 از شبکه ABC پخش شد و به مدت شش فصل و 121 قسمت پخش شد و در سال 2010 با یک پایان تفرقه انگیز به پایان رسید. این سریال شروعی دراماتیک داشت، زیرا قسمت خلبانی دو قسمتی آن – وقایع سقوط هواپیما و عواقب فوری آن – یکی از بهترین اپیزودهای خلبانی تلویزیونی تمام دوران در نظر گرفته می شود.

باید برگردیم.
باید برگردیم.

این سریال داستان بازماندگان سقوط هواپیما را روایت می کند که هر کدام شخصیت و گذشته خود را دارند و سعی می کنند جزیره را ترک کنند. اما این کار به همین راحتی نیست، تا حدی به دلیل رازهای فراوان جزیره که در طول شش فصل سریال همچنان آشکار می شوند. کسانی که تا به حال سریال را ندیده اند باید خود را برای بسیاری از پیچ و خم ها آماده کنند و همچنین برخی سوالات مبهم و بی پاسخ بمانند. این شامل فینال سریال تفرقه انگیز است. طرفداران هنوز در مورد چگونگی پایان سریال و معنای واقعی آن بحث و گفتگو می کنند.

پیچیدگی و پیچیدگی روش روایی Lost با استفاده از فلاش بک و فلش فوروارد برای نمایش اطلاعات بیشتر در مورد شخصیت های سریال افزایش یافته است. و در نهایت، این سری از پرش‌های جانبی فلاش برای فاش کردن چه چیزی استفاده می‌کند میتوانست در برخی سناریوها رخ داده است.

بخوانید  ریمستر Yooka-Laylee با انتشار یک تریلر فاش شد

Lost به سرعت در تلویزیون به موفقیت دست یافت و به خاطر بازی هایش توسط بازیگران فوق العاده اش متشکل از افرادی مانند خورخه گارسیا، جاش هالووی، متیو فاکس، دومینیک موناگان، اوانجلین لیلی، مایکل امرسون، دانیل دائه کیم، نوین اندروز، و غیره به یاد آورد.

ایده Lost از لوید براون، رئیس وقت ABC بود که در حالی که در ساحلی در هاوایی نشسته بود و ایده‌های نمایشی جدید را طوفان فکری می‌کرد، این ایده را مطرح کرد. براون جی جی آبرامز را (خیلی قبل از روزهای Star Trek و Star Wars) به خدمت گرفت تا به داستان و جهان کمک کند، که شامل استخدام دیمون لیندلوف برای نوشتن بود. کارلتون کیوز نیز به عنوان مجری برنامه در کنار لیندلوف به این برنامه پیوسته است.

Lost قبل از توییتر ظاهر شد، زمانی که Myspace پلتفرم غالب رسانه های اجتماعی بود. با پخش اپیزودهای جدید هر هفته، بسیاری از قسمت‌ها زمانی را صرف گفتگو با همکاران و دوستان خود درباره رویدادهای اپیزود هفته گذشته کرده‌اند و منتظر قسمت بعدی هستند. زمان متفاوتی بود، مطمئناً.

اگر Lost شبیه شما نیست، نتفلیکس برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی بیشتری از جمله American Psycho، سه‌گانه بازگشت به آینده، Big Daddy، Call Me By Your Name و Easy A را در 1 جولای اضافه کرد. برای مشاهده همه چیز جدید در نتفلیکس در ماه جولای، گالری زیر را بررسی کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر