یوبی سافت پیش فروش بازی Skull and Bones را متوقف کرد

یوبی سافت پیش فروش بازی Skull & Bones را متوقف کرد و هزینه آن را به بازیکنانی که قبلاً آن را پیش خرید کرده بودند بازپرداخت کرد.

دزدان دریایی در مقابل طلوع آفتاب در جمجمه و استخوان ها

با توجه به اینکه تاریخ انتشار بازی Skull & Bones برای چندمین بار با اعلام رسمی یوبی سافت به تعویق افتاد و احتمال انتشار این بازی تا اوایل سال 2024 وجود دارد. بنابراین یوبی سافت پیش فروش این بازی را در فروشگاه پلی استیشن متوقف کرده است. البته یوبی سافت هنوز توانایی پیش خرید این بازی را در تمامی پلتفرم ها متوقف نکرده است و گیمرهای PC می توانند آن را پیش خرید کنند.

با این حال، کاربران فروشگاه پلی‌استیشن در حال حاضر فقط می‌توانند Skull & Bones را در لیست علاقه‌مندان قرار دهند. علاوه بر این، کاربران Reddit و Twitter گزارش دادند که Ubisoft پیش‌سفارش Skull & Bones را بدون اطلاع قبلی لغو کرد و به بازیکنانی که آن را پیش‌سفارش کرده بودند، بازپرداخت کرد. به گفته بازیکنان، توقف پیش فروش این بازی چندان عجیب نیست، اما اقدام یوبی سافت در بازگرداندن هزینه پیش خرید بازی بدون اطلاع قبلی، جای تعجب دارد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

با وجود این مشکلات، به نظر می رسد تیم توسعه یوبی سافت در تلاش است تا انتشار Skull & Bones را تضمین کند. حتی اگر خیلی دیرتر از آن چیزی باشد که بسیاری از طرفداران پس از معرفی بازی در سال 2017 گمان می کردند. زیرا بسیاری از پروژه های این شرکت به تعویق افتاده و بسیاری از کارکنان سعی در ابراز مخالفت خود با مدیریت دارند که در سال های اخیر بارها به دلیل شکست هایش مورد انتقاد قرار گرفته است.

بخوانید  Trophée Dead Island 2 et guide des réalisations