یوبی سافت از ابزار هوش مصنوعی برای نوشتن در بازی های خود استفاده می کند

روش کار Ghostwriter به این صورت است که نویسندگان یک شخصیت را خلق می کنند، سپس “رویداد یا موقعیتی” را وارد می کنند که شخصیت باید تجربه کند. سپس این ابزار بسته به حالت انتخابی، تغییرات مختلفی از پوست را ایجاد می کند. نویسندگان می توانند بیشتر ویرایش کنند و Ghostwriter نیز از هر خط انتخابی که نویسنده می پذیرد یاد می گیرد.

در اخبار مرتبط با هوش مصنوعی، گوگل به تازگی رقیب خود به نام ChatGPT را منتشر کرده است بارد به عموم دسترسی تا کنون مستلزم درخواست و پیوستن به فهرست انتظار است، اما Bard مشابه ChatGPT عمل می‌کند زیرا می‌تواند به کاربران در موضوعات مختلف پاسخ دهد. گوگل می گوید که این ابزار همان طور که در توضیح داده شد، «اولین تجربه» است سیمی.

ChatGPT و سایر ابزارهای هوش مصنوعی اخیراً سر و صدای بحث برانگیزی ایجاد کرده اند، با عدم اطمینان در مورد اینکه چگونه این ابزارها توسعه بازی (و شاید به طور کلی زندگی) را در سال های آینده شکل خواهند داد.

Ubisoft تنها کسی نیست که به دنبال ابزارهای هوش مصنوعی است. روبلوکس همچنین ابزارهای هوش مصنوعی را اعلام کرد به عنوان یک تولید کننده مواد و عملکرد پشتیبانی کد در طول کنفرانس توسعه دهندگان بازی – برای تسهیل ساخت بازی برای توسعه دهندگان Roblox. بازی های Squanch نیز از Midjourney برای تزئینات مجموعه High on Life استفاده کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  بازی‌های جدید Game Pass از Control معرفی شده‌اند و حتی بازی‌های بیشتری در راه است

به گفته a ارائه ویدئو. Barks خطوطی هستند که توسط NPCها پس از یک ماشه بیان می شوند، مانند تغییر در محیط یا تعامل شخصیت ها، که به جان بخشیدن به دنیای بازی کمک می کند. ابزار هوش مصنوعی Ghostwriter Ubisoft با ارائه اولین پیش نویس به تیم روایت، قصد کاهش حوصله نوشتن این جوک ها را دارد. از پوست درخت

یوبی‌سافت در ویدیوی معرفی Ghostwriter می‌گوید: «Ghostwriter دست در دست تیم‌های روایی ایجاد شد تا به آن‌ها کمک کند تا یک کار تکراری را سریع‌تر و کارآمدتر انجام دهند و به آن‌ها زمان و آزادی بیشتری برای کار روی روایت، شخصیت‌ها و صحنه‌های برش بازی بدهند». . .