گیم پلی بازی در ایندیانا جونز بر روی مخفی کاری و حل پازل تمرکز دارد

خالق ایندیانا جونز و دایره بزرگ او می گوید که گیم پلی در این بازی اولویت را به مخفی کاری و حل معماهای مختلف می دهد و از گیم پلی اکشن دور می ماند.

Machine Games به خاطر داستان‌های تک‌نفره‌اش شناخته می‌شود، و ما فکر می‌کنیم پروژه‌های قبلی استودیو آن را در نوشتن داستان‌هایی با نازی‌ها عالی خواهد کرد. با توجه به تاریخچه بازی های ماشینی، بسیاری انتظار داشتند که این بازی اکشن باشد. با این حال، بازیکنان باید انتظارات خود را کاهش دهند. زیرا ایندیانا جونز و حلقه بزرگ بیشتر بر حل معماها و رازها تمرکز خواهند کرد.

ایندیانا جونز به طور سنتی بر حل معماها و از بین بردن دشمنان با عقل خود تمرکز کرده است. بنابراین استودیوی سازنده امیدوار است که بازبینی دقیقی از این شخصیت ایجاد کند. آنها می خواهند طرفداران بیشتری این بازی را تجربه کنند. بنابراین آنها امیدوارند محصولی منحصر به فرد ارائه دهند. طی مصاحبه ای در پادکست ایکس باکس، جرک گوستافسون، کارگردان ایندیانا جونز و Great Circle اظهار داشت که استودیو قصد دارد این بازی ماجراجویی را برای طیف وسیعی از مخاطبان مناسب کند. او گفت:

“ما در حال ساخت یک بازی ماجراجویی مناسب هستیم و می‌خواهیم آن را به مخاطبان بیشتری ارائه کنیم. این نوع چیزها برای ما کمی جدید است.” این استودیو بازی های قبلی خود را بر اساس گیم پلی شوتر ساخته است. Wolfenstein به دلیل مبارزات شدید خود شناخته شده است. اما تیم نمی خواهد تجربه دیگری مانند آن خلق کند. بلکه قصد دارد کاری کاملا متفاوت و جدید انجام دهد. تهیه کننده همچنین اعلام کرد که به شخصیت ایندیانا جونز وفادار خواهد بود. بنابراین منطقی است که استودیوی Machine Games رویکردی مخفیانه و مبتنی بر پازل داشته باشد.

بخوانید  Stray Gods برای جلوگیری از عرضه Baldur's Gate 3 بر روی رایانه شخصی تاخیر خورد

ایندیانا جونز در بازی ایندیانا جونز و دایره بزرگ

شانس، توانایی های ورزشی و سایر ویژگی های شخصیت اصلی نیز برای روایت بسیار مهم است. Machine Games می گوید ایندیانا جونز مانند سایر انسان ها اشتباه می کند. چون او یک ابرقهرمان نیست. به این ترتیب انسانیت او نقش مهمی در تجربه کلی خواهد داشت. طرفداران همچنین باید توجه داشته باشند که بازی شامل برخی از اکشن ها خواهد بود. Indiana Jones and the Great Circle تعادل مناسبی را بین عناصر مختلف گیم پلی ارائه می دهد و قصد دارد امسال تجربه ای جالب را برای مخاطبان خود فراهم کند.

برای اطلاعات بیشتر در آینده با یک گیمر همراه باشید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر