گفته می شود پتی جنکینز در حال ترک فیلم Wonder Woman 3 است

طرفداران دی سی هفته پر حادثه ای را پشت سر گذاشتند و فاش کردند که Wonder Woman 3 به شکل فعلی خود به جلو نمی رود، همراه با تعداد زیادی به روز رسانی احتمالی دیگر فیلم های DC. اکنون، پاکت نامه گزارش می دهد که وضعیت فعلی WW3 چندان ساده و خشک نیست.

پس از اعلام اوایل این هفته مبنی بر اینکه پروژه ظاهراً مرده است، جیمز گان، مدیرعامل استودیوی دی سی در توییتر توضیح داد که “محیط آشفته” و “دوره گذار اجتناب ناپذیر به طوری که ما صرف گفتن داستانی منسجم در فیلم، تلویزیون و انیمیشن کنیم.” و بازی ها.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

به جای اینکه فیلم بدون تشریفات لغو شود، در عوض گزارش شد که پتی جنکینز کارگردان و نویسنده همکار پس از درگیری با استودیو، پروژه را ترک کرد. به گفته یکی از منابع The Wrap، جنکینز علاقه‌ای به تغییر زیربنای فیلم خود نداشت و رئیس‌های مشترک و مدیران اجرایی برادران وارنر. گروه فیلم، مایکل دی لوکا و پاملا عبدی “او را درک نکردند، شخصیت را درک نکردند، قوس های شخصیت را درک نکردند، و متوجه نشدند که جنکینز می خواست انجام دهد.” جنکینز ظاهراً یک ایمیل به دی لوکا ارسال کرده است که حاوی پیوندی به صفحه ویکی‌پدیا برای “قوس شخصیت” است.

در سال 2020، Wonder Woman 3 پس از باکس آفیس چشمگیر این فرنچایز برای WW84 به سرعت شتاب گرفت – در آن زمان، بالاترین باکس آفیس از زمان شروع همه گیری.

بخوانید  Fire Emblem Engage - 14 چیز که ای کاش می دانستم

The Wrap همچنین گزارش می‌دهد که به نظر می‌رسد Wonder Woman 3 در یک نقطه در لیست پروژه‌هایی قرار داشت که «هیچ کس قرار نبود با آن‌ها مشکلی ایجاد کند»، زیرا استودیو DC برای ایجاد یک جهان مشترک به ابزارهای بالا رفته است. طبق گزارش‌ها، گان و دیگر همکارش، پیتر سافران، هیچ دخالتی در تصمیم Wonder Woman 3 یا نحوه رسیدگی قبلی به آن نداشتند.