گزارش می گوید، فیلم جنگ ستارگان با بازی ری اولین فیلم از 3 فیلمی است که به تازگی معرفی شده اند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

طبق گزارش، لوکاس فیلم در یک فیلم نامشخص از جنگ ستارگان برای اکران در دسامبر 2025 مداد نوشته است و طبق این گزارش، ظاهراً پروژه ری نامزد برتر خواهد بود.

علاوه بر این، کندی درباره سرنوشت فیلم جنگ ستارگان که کوین فایگی، رئیس استودیو مارول، تهیه‌کننده آن بود، صحبت کرد. او گفت که این فیلم فقط در مطبوعات گزارش شده است و هرگز توسط لوکاس فیلم تایید نشده است و به همین دلیل کندی و فایگی “هیچ وقت درباره ایده ای صحبت نکردند”.

“توسعه یک فرآیند پیچیده و طولانی مدت است. برای برخی از افراد، ما با برنامه های زمانی سروکار داریم. افراد واقعا با استعداد کار می کنند. بنابراین اغلب یک “قفسه” نیست، بلکه فقط “آیا آماده است؟” است؟ کندی گفت: واقعاً موضوع همین است.

در طول جشن جنگ ستارگان، لوکاس فیلم سه فیلم دیگر از جنگ ستارگان را معرفی کرد، اما استودیو فیلم هیچ جزئیاتی درباره زمان و ترتیب اکران آنها ارائه نکرد. این جزئیات همچنان یک راز است، اما یک داستان جدید هالیوود ریپورتر نور جدیدی بر این موضوع می افکند.

بر اساس این گزارش، لوکاس فیلم “به طور ایده آل” امیدوار است که ابتدا فیلم جنگ ستارگان با محوریت ری را اکران کند و سپس فیلم دیو فیلونی و سپس جیمز منگولد را منتشر کند. فیلم ری دیزی ریدلی را برمی گرداند و گفته می شود “پیشرفته ترین” است. بر اساس این گزارش، استیون نایت، خالق پیکی بلایندرز، به جای دیمون لیندلوف و جاستین بریت گیبسون، نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد. شرمین عبید چینوی برنده جایزه اسکار برای کارگردانی این فیلم آماده است.

بخوانید  تصاحب امتیاز تولید فیلم جدید تارزان توسط سونی پیکچرز

در دیگر اخبار فیلم جنگ ستارگان، کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، تایید کرد که تایکا وایتیتی، کارگردان فیلم ثور، به کار بر روی فیلم جنگ ستارگان جدید خود ادامه می دهد. کندی همچنین گفت که سه گانه جنگ ستارگان به کارگردانی ریان جانسون کارگردان Knives Out هنوز هم زمانی که جانسون وقت داشته باشد ممکن است اتفاق بیفتد.

THR خاطرنشان کرد که لوکاس فیلم هیچ اعلامیه رسمی در مورد زمان بندی فیلم های جنگ ستارگان جدید خود نداده است، بنابراین همه این اطلاعات باید در حال حاضر با کمی نمک در نظر گرفته شود.

یکی دیگر از فیلم‌های جنگ ستارگان که اخیراً درباره آن باخبر شدیم، فیلم اسکادران سرکش ساخته پتی جنکینز، کارگردان زن شگفت‌انگیز است. ممکن است فیلم طبق برنامه پیش نرود، اما مواد ممکن است به شکلی بازگردد.

در مورد فیلم فیلونی، THR گفت که زمان ساخت این فیلم جنگ ستارگان به کار او در فرنچایزهای تلویزیونی Mandalorian و Ahsoka بستگی دارد. در همین حال، فیلم منگولد تا زمانی که او فیلم بیوگرافی باب دیلن خود را با بازی تیموتی شامالت کارگردانی کند ساخته نخواهد شد.

از طرف تلویزیون، Ahsoka در آگوست وارد می‌شود و سپس فصل دوم Andor در آگوست 2024 عرضه می‌شود. بازی ویدیویی بعدی جنگ ستارگان Star Wars Jedi: Survivor است که در 28 آوریل منتشر خواهد شد.