گزارش: امکان انتشار Diablo 4 در تاریخ اعلام شده بدون کرانچ وجود ندارد

در گزارشی که اخیرا منتشر شده است، کارمندانی که روی دیابلو 4 کار می کردند توضیح داد که رسیدن بازی به تاریخ انتشار اعلام شده بدون کرانچ امکان پذیر نیست.

یکی از کارمندان بلیزارد آلبانی افزود: «ما در نقطه‌ای هستیم که آنها نمی‌خواهند بازی را بیشتر به تأخیر بیندازند، بنابراین باید با آنها همراهی کنیم و بفهمیم که چقدر حاضریم به یکدیگر صدمه بزنیم تا مطمئن شویم که بازی در شرایط خوبی اجرا خواهد شد.” بر اساس این گزارش، تیم دیابلو بیش از یک سال است که با جدایی کارکنان مواجه بوده و توسعه دهندگان سابق آن به دنبال شرایط کاری و دستمزد بهتر هستند.

سال گذشته بود که Diablo IV تا سال 2023 و در همین زمان به تعویق افتاد بابی کوتیکمدیرعامل اکتیویژن بلیزارد دلیل کاهش ارزش سهام این شرکت را اعلام کرده است. با وجود اینکه شکایات بسیاری مبنی بر تبعیض و آزار و اذیت علیه این شرکت مطرح شده است. یکی از سرپرستان سابق بازی Diablo 4 این را گفت: “به نحوی که ما احساس کردیم اتوبوس را از روی ما رد کرده است (ما را به خاطر دوری از انتقادات سرزنش می کند).

سخنگوی اکتیویژن بلیزارد به واشنگتن پست گفت که این شرکت “به طور منظم سلامت شغلی کارکنان را بررسی می کند و آخرین نتایج مثبت ترین نتایج در سال های اخیر است.” از سوی دیگر، یکی از کارمندان بلیزارد آلبانی از روز های متوالی دوازده ساعته ای که در این شرکت تجربه کرده است، گفت: «این وضعیت بر سلامتی من تأثیر گذاشته است، روابطم را از نظر عاطفی و خانوادگی تحت تأثیر قرار داده است. [به شکل منفی] این بر توانایی من برای لذت بردن از هر چیزی تأثیر می گذارد.”

بخوانید  فیلم جدید دنیای ژوراسیک در حال توسعه می‌تواند در مسیر جدیدی قرار گیرد - گزارش

بازی Diablo 4 در تاریخ 16 ژوئن 1402 (6 ژوئن 2023) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود.

این هفته بود که تاریخ انتشار بازی در مراسم جوایز بازی بلیزارد اعلام شد. Diablo 4 را اعلام کرد که برای اکران در 16 ژوئن 1402 (6 ژوئن 2023) برنامه ریزی شده است. اکنون واشنگتن پست گزارشی منتشر کرده است که ادعا می کند با 15 سازنده سابق و فعلی بازی صحبت کرده است و آنها می گویند که رسیدن به تاریخ انتشار بدون اضافه کاری قابل توجه دشوار خواهد بود.