گرالت و متحدانش در پوستر شخصیت فصل سوم The Witcher برای نبرد آماده می شوند

نتفلیکس پوستر شخصیت های جدید سریال The Witcher را قبل از انتشار اولین تریلر فصل سوم در جریان رویداد Summer Game Fest منتشر کرد.

در خلاصه داستان فصل 3 سریال The Witcher آمده است: “در حالی که پادشاهان، جادوگران و هیولاها برای دستگیری Ciri می جنگند، گرالت تصمیم می گیرد از خانواده در برابر کسانی که آن را تهدید به نابودی می کنند محافظت کند. Yennefer که مسئولیت سنگین آموزش جادوی سیری را بر عهده دارد. آنها را به قلعه امن آرتوسا هدایت می کند؛ جایی که امیدوارند در مورد قدرت های کشف نشده این دختر بیشتر بدانند، در عوض، خود را در میان فساد سیاسی، جادوی سیاه و خیانت می بینند و باید در برابر آنها مقاومت کنند.

شبکه آنلاین نتفلیکس به تازگی اولین تریلر فصل سوم سریال The Witcher را در جریان رویداد Summer Game Fest اعلام کرد و حالا در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که او پوسترهای جدیدی از شخصیت هایش منتشر کرده است. این پوسترها شخصیت های Geralt، Yennefer، Ciri و Jeskir را نشان می دهند. نیمه اول فصل سوم سریال Witcher در تاریخ 8 ژوئیه (29 ژوئن) و نیمه دوم در 5 آگوست (27 ژوئن) برای طرفداران نمایش داده می شود.

هنری کویل نقش گرالت دی ریو، فریا آلن نقش سیری، آنیا چالاترا نقش ینفر آنا خسته کننده نقش تیسیا جوی بیتی نقش جسکیر تام کنتون نقش فیلاندرل، ایمون فرن نقش قاهره، میمی نودوینی نقش فرینگیلا، آنا شفر نقش تریس ماریگولد. رویس پیرسون نقش ایستارد ویلسون رجو-پوژالته نقش دارد ماهش جادو نقش ویلگفورتز میسیا سیمسون نقش فرانچسکا و کیم کیست؟ آنها در فصل سوم سریال درام فانتزی The Witcher نقش Vezmir را بازی می کنند.

بخوانید  معرفی دهانشویه Bomidi D3 Pro

سریال Witcher از پرفروش ترین های فانتزی به همین نام اقتباس شده است آندری ساپکوفسکی این برای روایت داستانی حماسی از سرنوشت و خانواده ساخته شده است. در این سریال، یک شکارچی هیولا تنها به نام گرالت از ریویا تلاش می کند تا جایگاه خود را در دنیایی بیابد که مردم آن اغلب پست تر از حیوانات هستند. با این حال، هنگامی که دست سرنوشت گرالت را به یک جادوگر قدرتمند و یک شاهزاده خانم جوان با راز خطرناکی هدایت می کند، این سه باید ردای خود را در قاره ای ناپایدار جمع کنند.