کپکام ریمستر Dead Rising Deluxe را معرفی کرد

تقریباً هشت سال از عرضه Dead Rising 4 بر روی کنسول ها می گذرد، اما Capcom بالاخره آماده است تا از دیگر فرنچایز زامبی خود بازدید کند. در حالی که به نظر نمی رسد دنباله دیگری در افق باشد، بازی اصلی در حال بازسازی مجدد در Dead Rising Deluxe Remaster است.

کپکام ریمستر جدید را با تریلر معرفی کرد که قهرمان اصلی سری، فرانک وست را بازگرداند. اما بر خلاف بازسازی HD بازی Dead Rising از سال 2016، به نظر می رسد که Deluxe Remaster یک نسخه کاملاً به روز شده از بازی 2006 است که نگاهی نزدیک به بازسازی های رزیدنت اویل کپکام در سال های اخیر دارد.

اگرچه در این تیزر خبری از گیم پلی نیست، اما به نظر می رسد که فرض اصلی عنوان یکسان باقی بماند. فرانک یک عکاس خبری است که با سفر به یک مرکز خرید پر از زامبی به مدت 72 ساعت به دنبال داستان زندگی حرفه ای خود است. احتمالاً ریمستر بار دیگر به فرانک این امکان را می‌دهد که با انبوهی از زامبی‌ها به روش خلاقانه‌اش برخورد کند و در عین حال چند ترفند جدید به زرادخانه‌اش اضافه کند.

Capcom هنوز تاریخ انتشار Dead Rising Deluxe Remaster را اعلام نکرده است، اما این نسخه بر روی کنسول های نسل فعلی در دسترس خواهد بود. و اگر این بازگشت به فرنچایز موفقیت آمیز باشد، شاید در مدتی دیگر بالاخره حق بازی Dead Rising 5 را داشته باشیم.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تاریخ انتشار Cities Skylines 2 مشخص شد