کوین کانروی صداپیشه بتمن درگذشت

کوین بیش از بازیگری بود که من انتخابش کردم و از کارش لذت بردم. او دوست عزیز من برای بیش از 30 سال بود که مهربانی و روح سخاوتمندش حد و مرزی نداشت. زندگی برای همیشه با من خواهد بود.”

در آخر اخبار سینما و تلویزیونکوین کانروی، بازیگر افسانه ای بتمن درگذشت. این خبر ابتدا توسط دایان پرشینگ، صداپیشه Poison Ivy در Batman: The Animated Series و سپس برادران وارنر اعلام شد. انیمیشن این خبر را تایید کرد. کانروی 66 ساله بود و علت مرگ او سرطان اعلام شد که مدتی پیش اعلام کرد.

علاوه بر سه گانه Batman: Arkham، Conroy صداپیشگی بتمن در Injustice: Gods Among Us، Injustice 2، Lego DC Super-Villains و اخیراً MultiVersus را بر عهده داشته است. کانروی قرار بود صداپیشگی توماس وین در Batman: Caped Crusader را بر عهده بگیرد، اما سرنوشت آن پروژه در حال حاضر مشخص نیست. آندره رومانو، کارگردان بازیگران، در بیانیه ای که توسط برادران وارنر منتشر شد، گفت.

ما متوجه شدیم که کوین کانروی، صداپیشه بتمن، در سن 66 سالگی بر اثر سرطان درگذشت.

کانروی بیشتر به خاطر صداپیشگی شوالیه تاریکی، که کار خود را در سریال های انیمیشن بتمن دهه 1990، از جمله Batman: The Animated Series آغاز کرد، شناخته می شود. او در طول دهه‌ها چندین بار در سریال‌های انیمیشن و بازی‌های ویدیویی صداپیشگی بتمن را بر عهده داشته است. از انیمیشن‌های برجسته می‌توان به انیمیشن Batman: Mask of the Phantasm و Justice League اشاره کرد و او همچنین صداپیشگی بتمن را در سه‌گانه Batman: Arkham استودیوی Rocksteady انجام داد.

بخوانید  انتشار رایگان بازی Death Stranding در فروشگاه Epic Games