کوین کانروی صداپیشه بتمن درگذشت

کوین کانروی، صدای بتمن برای چندین نسل از طرفداران، در سن 66 سالگی درگذشت. مرگ کانروی اولین بار توسط دایان پرشینگکه در Batman: The Animated Series و Warner Bros نقش Poison Ivy را بازی کرد. انیمیشن امروز رسما این خبر را تایید کرد.

همیشه قصد داشتم در یک نمایشگاه با او ملاقات کنم و به او بگویم که کارش چقدر برایم مهم است، اما هرگز این کار را نکردم. لعنتی pic.twitter.com/E9wUdKnHSh

– میچ جرادز (@MitchGerads) 11 نوامبر 2022

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



آندریا رومانو، کارگردان بازیگر، در بیانیه‌ای مطبوعاتی از برادران وارنر گفت: کوین خیلی بیشتر از یک بازیگر بود که من از انتخاب بازیگران و کارگردانی لذت بردم – او دوست عزیزی برای بیش از 30 سال بود که مهربانی و روحیه سخاوتش هیچ حد و مرزی نداشت. . “قلب گرم کوین، خنده عمیق لذیذ و عشق خالص به زندگی برای همیشه با من خواهد بود.”

بروس آن را در خواب دید، آندریا آن را پیدا کرد، و زمانی که پیدا شد، کوین در را به روی همه ما باز کرد تا شما را با شخصیت های باورنکردنی DCAU آشنا کند.
کوین، دوست من، همکار من، قهرمان من. همه ما به طرز وحشتناکی دلتنگت خواهیم شد. شما یک روح منحصر به فرد هستید. با تشکر. حالا استراحت کن #بتمن #کوین کانروی pic.twitter.com/yrNC8Mfjnt

بخوانید  House Of The Dragon فصل 2 داستان «سنتی» بیشتری خواهد داشت

– کلنسی براون (@RealClancyBrown) 11 نوامبر 2022