کنفرانس Meme-Heavy E3 2006 سونی را در Glorious HD زنده کنید



نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی ممکن است با بازگشت نامشخصی در وقفه باشد، اما مانند یکی از بهترین آهنگ های متالیکا، این خاطره همچنان زنده است. به طور خاص، خاطره کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 در سال 2006، که با کیفیت HD خیره کننده توسط سازندگان مستند بازی های ویدیویی Noclip آپلود شد، که اخیراً کانال جدیدی را به حفظ تاریخ رسانه های بازی راه اندازی کرده است.

کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 در آن سال به‌ویژه خاطره‌انگیز است، زیرا این شرکت نزدیک به دو ساعت ویترینی را ارائه کرد که کاملاً در تضاد با نسخه E3 1995 بود. یا به طور دقیق تر، قیمت 599 دلار آمریکا.

بقیه نمایش نیز خیلی بهتر نبود، زیرا طیف ضعیفی از انحصاری‌های PS3 فاش شد، بخش‌های گیم‌پلی بد، خرچنگ های دشمن غول پیکرو یک کنترل کننده عجیب و غریب نشان داد که تمام انرژی اتاق را مکیده است. در مقایسه، ایکس باکس 360 مایکروسافت نشان داد که سال گذشته در E3 به ایجاد یک حرکت جدی برای شرکت کمک کرد، اما فاقد این بود. دونده رج همان معدن طلایی که سونی در سال 2006 روی میز آورد.

می‌توانید تصاویر آرشیوی بیشتری مانند این را از Noclip در کانال Noclip History Game Archive ببینید. Noclip اخیراً یک کامیون نوار حاوی ویدیوهای با کیفیت بالا از تریلرها، گیم پلی، فیلم های پشت صحنه و مصاحبه ها را به دست آورده است. بیش از یک دهه از تاریخ بازی های ویدیویی توسط Noclip ذخیره شده است و این گروه در حال حاضر بیشتر محتوای قابل نجات را به صورت آنلاین منتشر می کند.

بخوانید  Framsofter به دنبال افزایش سرعت تولید بازی است

در خود کانال اصلی، آخرین مستند نوکلیپ نیز آنلاین است. اگر تا به حال خواستید در اعماق آن شیرجه بزنید ساختن بازماندگان خون آشام–با عروسک ها–این مستند 30 دقیقه ای نگاهی عالی به چگونگی شکل گیری بازی است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر