کنترلر Xbox Elite Series 2 هم اکنون با تخفیف فوق العاده به فروش می رسد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

می توانید یک را وارد کنید کنترلر Xbox Elite Series 2 در دل تنها با 130 دلار (معمولا 180 دلار). تخفیف 50 دلاری فقط برای گزینه رنگ مشکی اعمال می شود.

شرحی ارائه نشده است

مانند سایر کنترل‌کننده‌های ایکس‌باکس، Xbox Elite Series 2 با دستگاه‌های Xbox Series X|S، Xbox One، Android و iOS از طریق بلوتوث و رایانه‌های شخصی ویندوزی که دارای ویندوز ۷ یا بالاتر هستند کار می‌کند، اگرچه برخی از ویژگی‌ها فقط روی ویندوز ۱۰ و ۱۱ کار می‌کنند.

کنترلر Xbox Elite Series 2 دارای شکل و اندازه ای مشابه با کنترلر استاندارد Xbox است، اما دارای ویژگی های اضافی بسیاری است که برای بازی در سطح بالا طراحی شده اند، مانند پدل های عقب که به عنوان دکمه های اضافی عمل می کنند و طراحی ماژولار با چندین پد قابل تعویض D. جوی استیک ها و پاروها، به علاوه حساسیت ماشه قابل تنظیم متناسب با ترجیحات شما. همچنین می توانید تا سه طرح بندی دکمه های سفارشی را برنامه ریزی کنید و در صورت نیاز آنها را با هم تعویض کنید. گیم پد دارای یک باتری قابل شارژ، یک ایستگاه شارژ و یک کیف محافظ است.

اگر به دنبال معاملات Xbox بیشتری هستید و هنوز به Game Pass ملحق نشده اید یا اشتراک شما منقضی شده است، می توانید به جای 15 دلار معمول، در حال حاضر فقط با 5 دلار به Xbox Game Pass Ultimate بپیوندید. عضویت، تعداد زیادی بازی عالی را برای بازی در Xbox و Windows، یا پخش جریانی در تلفن همراه، به‌علاوه سایر امتیازات عضویت مانند تخفیف‌های فروشگاه مایکروسافت را باز می‌کند.

بخوانید  نقد و بررسی برای M3GAN - GameSpot