کنترلر Xbox 360 (و D-Pad وحشتناک آن) در حال بازگشت است

مانند مدل اصلی، زنون دارای شکل مشابه و طراحی دو رنگ است، همراه با برخی از نکات جدیدتر در طراحی کنترلر Xbox مانند دکمه های Capture، Menu و View. این با ناراحتی همچنین شامل همان D-pad کنترل‌کننده اصلی است که به دلیل طراحی اسفنجی و غیردقیق آن بدنام شد، اما بقیه کنترل‌کننده شامل آرایه استاندارد دکمه‌های چهره، میله‌های آنالوگ، ضربه‌گیرها و ماشه‌ها است. این با PC، Xbox Series X|S و Xbox One سازگار خواهد بود.

بنابراین، اگر گوش خود را به او نزدیک کنید، می توانید در سال 2005 صدای دختر هولابک را بشنوید.
بنابراین، اگر گوش خود را به او نزدیک کنید، می توانید در سال 2005 صدای دختر هولابک را بشنوید.

تقریباً دو دهه پس از عرضه، کنترلر اصلی Xbox 360 دنباله‌ای پیدا می‌کند. کنترلر Xenon Hyperkin که اشاره ای به اولین نام رمز توسعه داخلی Xbox 360 است، تغییر جدیدی در طراحی کلاسیک ایجاد می کند که با نسل دوم کنسول های Xbox در سال 2005 عرضه شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

زمانی که کنترلر Xbox 360 وارد بازار شد، بازی را تغییر داد. نسل‌های قبلی معمولاً کنترلر را به یک کنسول متصل می‌کردند، و در حالی که در طول دهه‌ها چند استثنا وجود داشت، تا زمانی که نینتندو WaveBird را در سال 2002 معرفی کرد، فناوری کنترل‌کننده بی‌سیم برای عموم مردم تقویت شد. کنترلر Xbox 360 مایکروسافت که بر اساس طراحی Controller S ساخته شده بود، شکل بلوکی آن را ساده کرد و کابل اتصال کنسول را حذف کرد و در عین حال چند ویژگی نوآورانه دیگر را معرفی کرد.

اگر چیزی مدرن‌تر را ترجیح می‌دهید، می‌توانید همین حالا چند معامله کنترلی را به دست آورید. کنترلرهای بی‌سیم مختلف Xbox (که دارای D-pad بسیار بهتری هستند) در حال حاضر به فروش می‌رسند، و اگر از رایانه شخصی استفاده می‌کنید، می‌توانید یکی از کنترل‌کننده‌های Superb DualSense سونی را تنها با قیمت 49 دلار در خرده‌فروشی‌های بزرگ خریداری کنید.

یکی دیگر از موارد اضافی مدرن، تعبیه یک درگاه USB-C در کنار جک 3.5 میلی‌متری است، بنابراین وقتی می‌خواهید مستقیماً در سر خود فرو بروید، می‌توانید به راحتی هدفون را وصل کنید. اگر رنگ سفید استوک مورد پسند شما نیست (یا به یاد دارید که چقدر سریع لکه‌ها روی آن ظاهر می‌شوند)، می‌توانید کنترلر را در ترکیب رنگ‌های قرمز، صورتی یا مشکی نیز بگیرید. هنوز قیمت یا تاریخ انتشار مشخص نشده است، اما کپی 70 دلاری Hyperkin از کنترلر اصلی Duke Xbox باید نشانگر خوبی باشد برای اینکه چقدر می توانید انتظار پرداخت برای این کلاسیک دوباره متولد شده را داشته باشید.