کنترلر Xbox و PC Wireless Asus را فقط با 60 دلار برای مدت زمان محدود دریافت کنید

برخلاف آنچه دوستانتان به شما گفته اند، ظاهر مهم است، به خصوص در فضای رقابتی کنترلر بازی های ویدیویی. قبل از Amazon Prime Day 2024، خیلی کنترلر بی سیم زیبای ایسوس ROG Raikiri تخفیف خوبی دریافت کرده است، زیرا قیمت این دستگاه جانبی ایکس باکس دارای مجوز رسمی از 100 دلار به 60 دلار در والمارت کاهش یافته است. این آن را با قیمت یک کنترلر استاندارد Xbox – که در Walmart نیز به فروش می‌رسد – قرار می‌دهد، اگرچه دارای ترفندهای منظمی در آستین ضرب المثل خود است، از جمله دکمه‌های قابل تعویض مجدد، حساسیت چوب قابل تنظیم، قفل‌های ماشه و DAC صوتی یکپارچه.

کنترلر ایسوس ROG Raikiri – 60 دلار (100 دلار بود)

کنترلر ایسوس Raikiri
کنترلر ایسوس Raikiri

مانند سایر دستگاه های شخص ثالث، تأکید بر سفارشی سازی با دو دکمه برگشت قابل برنامه ریزی است. همچنین می‌توانید ماشه‌ها را تغییر دهید تا فشار کمتر و فعال‌سازی سریع‌تر داشته باشند، در حالی که برنامه Asus Armory Crate امکان تنظیم دقیق‌تر را فراهم می‌کند. در غیر این صورت، هر آنچه از یک رایانه شخصی و کنترلر Xbox انتظار دارید را دریافت می کنید: دکمه های جامد، یک دکمه اختصاصی ضبط برای گرفتن عکس های فوری و فیلم، یک جک 3.5 میلی متری و یک اتصال USB-C هنگام بازی. در حالت سیمی اگر والمارت بفروشد، آمازون کنترلر را به قیمت 75 دلار می فروشد.


کنترلر ایسوس ROG Raikiri Pro – 130 دلار (150 دلار بود)

ایسوس ROG Raikiri Pro
ایسوس ROG Raikiri Pro

اگر می خواهید آن را به سطح بعدی ببرید، Asus Raikiri Pro دو دکمه اضافی در عقب و یک صفحه نمایش OLED اضافه می کند. این بیشتر جنبه زیبایی دارد، اما سرگرم کننده است زیرا می توانید انیمیشن های سفارشی ایجاد کنید، ببینید کدام پروفایل بازی سفارشی را انتخاب کرده اید، و وضعیت قدرت کنترلر خود را نظارت کنید.

بخوانید  پیش‌سفارش‌های Prince Of Persia: The Lost Crown اکنون در دسترس هستند

در حال حاضر چند کنترلر عالی دیگر نیز به فروش می رسد. کنترلر جدید Revolution 5 Pro از Naconکه با PS5 و PC سازگار است، با D-Pad قابل تعویض منحصر به فرد خود، سخت افزار جالب و یک مزیت احتمالی در مبارزه با بازی ها ارائه می دهد. همچنین دارای پاروهای میکروسوئیچ قابل تعویض مجدد، وزنه‌های قابل تعویض، قفل‌های ماشه و چوب‌های جلوه هال (ضد رانش) است.

پیشنهاد Nacon Revolution 5 Pro (PS5/PC)

در بخش ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی، نمی‌توانید با نسخه‌های عالی اشتباه کنید Elite Series 2 Controllers. THE مدل پایه یک تخفیف بزرگ در Target دریافت کرد: 96 دلار به جای 140 دلار–و اگر برای شما مهم نیست که مجموعه ای از قطعات اضافی برای سفارشی سازی بیشتر نداشته باشید، گزینه خوبی است.

در غیر این صورت، می توانید یک کنترلر Elite Series 2 با تمام لوازم جانبی اضافی را با قیمت 175 دلار به جای قیمت معمول 200 دلار در آمازون تهیه کنید. Best Buy همین معامله را دارد، اما فقط برای مدل مشکی.

پیشنهاد Xbox Elite Series 2 (Xbox/PC)

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر