کنترلر و هدست ایکس باکس با طراحی بازی Starfield لو رفت

همانطور که از تصاویر مشخص است، نوشته های مربوط به عملکردهای مختلف روی دسته نوشته شده است. نوشته روی سپر سمت چپ دکمه “Scan” و سپر سمت راست “Mode” است. عبارت Flight Control، Aircraft Speed ​​Control Stick در کنار آنالوگ سمت چپ و Power Distribution در سمت چپ D-pad قابل مشاهده است. به طور کلی، این دسته بندی خوب به نظر می رسد. گفته می شود این لوازم جانبی در ویترین فروشگاه ایکس باکس وجود دارد آنها در 11 ژوئن ارائه خواهند شد.

یک کنسول ایکس باکس با طراحی استارفیلد کشف شده است که ظاهرا در نمایشگاه ایکس باکس به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

یکی از افشاگران معتبر به نام billbil-kun که به طور دقیق در مورد معرفی Mortal Kombat 1 و F1 23 گزارش داده بود، مقاله ای در وب سایت Dealabs در مورد یک بسته و هدست Xbox با تم استارفیلد در نسخه محدود نوشت. او ادعا کرد که قیمت این دسته 74.99 یورو / 79.99 دلار و قیمت هدست 124.99 یورو / 124.99 دلار خواهد بود.

بازی Starfield در تاریخ 15 شهریور (6 شهریور) برای Xbox Series X Xbox Series S و PC در دسترس خواهد بود.

اکنون که نمایشگاه پلی استیشن به پایان رسیده است، تمام توجهات معطوف به رویدادهای دیگر خرداد ماه (خرداد) است. یکی از این نمایش ها نمایشگاه ایکس باکس است که بلافاصله پس از آن یک نمایش متمرکز بر استارفیلد برگزار می شود. در این لایو، شرکت بتسدا گیم پلی نقش آفرینی و علمی تخیلی خود را به نمایش خواهد گذاشت. اما ظاهراً یکی از معرفی‌های مربوط به استارفیلد پیش از موعد فاش شد.

بخوانید  نیل دراکمن درباره نقدهای منفی درباره The Last of Us قسمت 2: "من اهمیتی نمی دهم"