کناره گیری مدیر شناسایی الزامات قانونی اکتیویژن بلیزارد

فرانسیس تاونسند، مسئول ارشد اجرای الزامات سیستم نظارتی اکتیویژن بلیزارد که در ماجرای اتهامات وارده در جریان شکایت کارکنان این شرکت نقش داشت، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

تاونسند در اوت سال ۲۰۲۱ و با کناره گیری از شبکه زنان این شرکت و به‌دنبال انتشار یک ایمیل داخلی به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفت. وی در همان روز ازطریق یک جلسه آنلاین در پلتفرم زوم صحبت‌های جمعی از کارکنان زن بلیزارد را شنید و به ارائه توضیات درباره آن‌ها پرداخت. او در آن زمان اتهام تبعیض دادگاه ایالتی کالیفرنیا علیه این شرکت را «یک تصویر تحریف‌شده و نادرست از شرکت» توصیف کرد.



منبع

نشریه بلومبرگ گزارش داده که فرانسیس تاونسند، مسئول ارشد اجرای الزامات سیستم نظارتی اکتیویژن بلیزارد که به‌عنوان معاون اجرایی امور شرکت نیز فعالیت می‌کرد، پیش از نهایی شدن قرارداد چند میلیارد دلاری خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت (در صورت دریافت تأیید مراجع قانونی) از سمت خود استعفا کرد.

کوتیک در گفت‌وگو با بلومبرگ گفته که: «فران مسئولیت خود را که درواقع چهار شغل مختلف بود، به نحو احسن انجام داد و به‌طور مداوم با قبول مسئولیت‌های بیشتر و رفتار کاری مثال‌زدنی به الگویی برای سایر افراد تبدیل شده بود. وی همچنین در اجرای مسئولیت‌های خاص خود عملکرد بسیار خوبی در برنامه‌های تضمین انطباق با الزامات قانونی داشت».

ظاهرا جن بروئر، معاون ارشد «رفتار سازمانی و انطباق قوانین» این شرکت وظایف تاونسند را برعهده خواهد گرفت.

Frances Townsend از شرکت اکتیویژن بلیزارد

البته تاونسند در ادامه به‌عنوان مشاور هیئت ریاست و بابی کوتیک، مدیرعامل این شرکت به فعالیت خود ادامه خواهد داد. اما در صورتی که این قرارداد نهایی شود، آینده او در این شرکت تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

بخوانید  The Umbrella Academy Drops Teaser For Fourth And Final Season