کناره‌گیری تاد فیلد از کارگردانی سریال The Devil in the White City اسکورسیزی و دیکاپریو

سریال The Devil in the White City با اقتباس از کتاب اریک لارسون ساخته خواهد شد که حوادث آن براساس رویدادهای واقعی است. این سریال ماجراهای یک معمار با نام دانیل اچ. برنهم و یک پزشک تبدیل‌شده به قاتلی سریالی با نام هنری اچ. هولمز را دنبال می‌کند که سرنوشت آن‌ها در رویداد جهانی شیکاگو موسوم به World’s Fair سال ۱۸۹۳ به یکدیگر گره می‌خورد. برنهم معمار هتل بود؛ درحالی‌که هولمز قربانیان را با فریب به Murder Castle در محوطه‌ی هتل می‌آورد و آن‌ها را به قتل می‌رساند. کیانو ریوز برای ایفای نقش برنهم در این سریال در نظر گرفته شده بود.

تاد فیلد با فاصله‌ی کوتاهی پس از کناره‌گیری کیانو ریوز از نقش‌آفرینی در سریال The Devil in the White City شبکه‌ی هولو تصمیم به خروج از پروژه گرفت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سریال The Devil in the White City (شیطان در شهر سفید) شبکه‌ی هولو کارگردان خود را با فاصله‌ی کوتاهی پس از کناره‌گیری کیانو ریوز از ایفای نقش اصلی آن از دست داد. براساس گزارش رسانه‌ی گیمزرادار، تاد فیلد تصمیم به خروج از این پروژه گرفته است.

از مدت‌ها پیش اقتباس از کتاب اریک لارسون در دست تولید قرار دارد؛ طوری‌که لئوناردو دی‌کاپریو در سال ۲۰۱۰ حقوق این کتاب را خریداری کرد و در ابتدا خواهان ساخت یک اقتباس سینمایی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بود. این اقتباس بعدها به یک سریال تغییر پیدا کرد و لئوناردو دی‌کاپریو و مارتین اسکورسیزی وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده گرفتند. کناره‌گیری تاد فیلد از کارگردانی The Devil in the White City مانع بزرگ دیگری بر سر راه تولید سریال است؛ پروژه‌ای در ماه اوت ۲۰۲۲ از سوی شبکه آنلاین هولو چراغ سبز تولید دریافت کرد.

بخوانید  ممکن است به زودی شاهد معرفی بازی هیدئو کوجیما باشیم

تاد فیلد اخیرا فیلم روان‌شناختی Tár (تار) را کارگردانی کرد که کیت بلانشت در آن نقش لیدیا تار، آهنگساز و رهبر موسیقی مشهور دنیای بین‌المللی موسیقی کلاسیک را ایفا می‌کند. این کارگردان ۵۸ ساله‌ی آمریکایی در سال ۲۰۰۶ فیلم روان‌شناختی درام Little Children (بچه‌های کوچک) با بازی کیت وینست به همراه پاتریک ویلسون و در سال ۲۰۰۱ فیلم درام In the Bedroom (در اتاق خواب) با نقش‌آفرینی سیسی اسپیسک و تام ویلکینسون را کارگردانی کرد.

درحال‌حاضر تعداد اپیزودها و تاریخ پخش سریال The Devil in the White City مشخص نیست. ظاهرا نباید انتظار نقش‌آفرینی لئوناردو دی‌کاپریو در این اقتباس تلویزیونی را داشت.



منبع