کماندار سبز در اولین تصویر فصل نهم سریال فلش دوباره با فلش ملاقات می کند

گرانت گاستین، کندیس پتن، کارلوس والدز، دانیل پانابیکر، جسی ال. مارتین، تام کاوانا، تدی سیرز، ونتورت میلر، ریک کوزانت، کینان لنزدیل و بریتانی اولدفورد. آنها از جمله بازیگرانی هستند که در سریال فلش حضور داشته اند و به ایفای نقش پرداخته اند. جف جانز، گرگ برلانتی و اندرو کریزبرگ آنها وظیفه ساخت سریال های فلش را بر عهده دارند. فلش طولانی ترین سریال در دنیای تلویزیون Arrowverse است که به پایان رسیده است.

The Flash، Green Archer، Kid Flash و Spartan در پشت صحنه فصل نهم The Flash

مقاله مرتبط:

  • ترتیب تماشای فیلم های دی سی

اولین تصویر از پشت صحنه فصل نهم و پایانی سریال The Flash منتشر می شود که در آن شاهد بازگشت غیرمنتظره گرین آرچر هستیم.

سریال فلش سرانجام با فصل نهم به پایان می رسد و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر از پشت صحنه فصل پایانی سریال فلش رونمایی شد. با توجه به تصویری که دیوید رمزی بازیگر جان دیگل در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده است، استیون آمل بازیگر الیور کوئین معروف به گرین آرچر در فصل نهم سریال فلش بازخواهد گشت که در آن در کنار گرانت گاستین نقش کید فلش را بازی خواهد کرد. فلاش. کینان لنزدیل و اسپارتان با بازی دیوید رمزی در پشت صحنه فصل نهم این سریال دیده می شوند:

فصل نهم سریال فلش در تاریخ 8 فوریه سال جاری (29 بهمن) از شبکه CW پخش خواهد شد و انتظار می رود فصل پایانی سریال فلش در 20 قسمت تولید و پخش شود. پخش سریال فلش به طور رسمی در سال 2014 آغاز شد و پخش آن تا به امروز ادامه داشته است. تاکنون هشت فصل و 171 قسمت از سریال فلش تولید و از شبکه CW پخش شده است.

بخوانید  یکی از کارگردانان The Last Of Us قانونی برای تغییر بازی Canon در برنامه تلویزیونی HBO داشت