کلیپ انیمیشن Despicable Me 4; تغییر هویت خانوادگی گورو

یک کلیپ جدید انیمیشن Despicable Me 4 منتشر شده است که نشان می دهد خانواده گرو برای فرار از دشمنان هویت خود را تغییر می دهند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم که کلیپ جدیدی از فیلم Despicable Me 4 به اشتراک گذاشته شده است. مینیون ها نیز در حالی که دختران گروگان از نام های جدید ناراضی هستند، بی حرکت نمی ایستند و به آسیب خود ادامه می دهند. انیمیشن Despicable Me 4 در تاریخ 3 جولای 2024 اکران خواهد شد.

دانلود ویدیو از ابرات

کریس رنو و پاتریک دلاژ Despicable Me 4 ساخته شد و مایک وایت و کن دیفرو فیلمنامه را نوشتند. استیو کرل در طبقه اول، میراندا کاسگروو به عنوان مارگو، کریستن ویگ به عنوان لوسی، دانا گیر به عنوان ادیت، مدیسون پولان به عنوان اگنس، استیو کوگان در نقش سیلاس دبلیو پیر تابوت در نقش مینیون ها، چند صداپیشه سابق انیمه حضور دارند که شبیه افراد تازه وارد هستند سوفیا ورگارا، ویل فرل، جوی کینگ، استیون کلپر و کلویی فاینمن آنها ملحق می شوند

در خلاصه داستان Despicable Me 4 آمده است: «گرو، یک ابرشرور سابق و عامل فعلی لیگ ضد شرور، پس از هفت سال بازمی‌گردد تا با مینیون‌ها وارد یک حمله هیجان‌انگیز شود لوسی که به عضوی جدید در خانواده به نام گرو جونیور خوش آمد می گوید. چه کسی می خواهد پدرش را شکنجه کند، پس از رویارویی با دشمنان جدید به نام ماکسیم لو مال و والنتینا، گرو مجبور به فرار با خانواده اش می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  کندی و مشکلات دسترسی به Zoomji به دنبال حملات DDoS