کلینت ایستوود قصد دارد آخرین فیلم خود را با برادران وارنر کارگردانی کند.

کلینت ایستوود کارگردان و بازیگر 92 ساله به دنبال کارگردانی جدیدترین فیلم خود با همکاری برادران وارنر است.

ایستوود از سال 2008 به طور انحصاری با برادران وارنر و گرن تورینو کار کرده است و 10 فیلم از جمله Invictus، Sully، American Sniper و Richard Jewell را برای Warner کارگردانی کرده است. Cry Macho آخرین فیلم ایستوود بود که در سال 2021 در سینماها و در HBO Max اکران شد. همکاری مجدد استودیو با ایستوود احتمالاً به دلیل تغییر نگرش دیوید زاسلاو بود.

هیئت منصفه شماره 2 قرار است چهلمین فیلم به کارگردانی ایستوود باشد که کارگردانی و نگارش فیلمنامه آخرین فیلمش را نیز بر عهده داشته است. ایستوود تاکنون 4 بار برنده جایزه اسکار شده و حرفه بازیگری درخشانی دارد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونکلینت ایستوود کارگردان و بازیگر 92 ساله جدیدترین فیلم خود را کارگردانی خواهد کرد. به گزارش DiscussingFilm، کلینت ایستوود پس از بیش از 6 دهه و با کارگردانی نزدیک به 50 فیلم به عنوان کارگردان و بازیگر، رسما بازنشسته خواهد شد. ایستوود در حال حاضر در حال پیگیری ساخت آخرین فیلم خود به عنوان کارگردان است. برادران وارنر تامین مالی و پخش فیلم را بر عهده خواهد داشت.

پس از اینکه Discovery WarnerMedia را خرید، Zaslav گفت که به Cry Macho گفته است که آنها چراغ سبز را به کسی بدهکار نیستند. اما اخبار جدید حاکی از تغییر نظر آنهاست. فیلم جدید ایستوود که در حال حاضر با نام تولیدی هیئت منصفه شماره 2 است، بر روی یک هیئت منصفه در یک محاکمه قتل تمرکز می‌کند که متوجه می‌شود ممکن است قاتل او باشد، و بنابراین برای تسلیم شدن یا دستکاری تلاش می‌کند. حکم هیئت منصفه برائت است.

بخوانید  خرید کیف سی پی با هدایای ویژه در گیفت ارزان