کلیدهای بتای Warcraft Arclight Rumble در دسترس هستند – اما باید خوب بپرسید

بلیزارد کلیدهای بتا را برای بازی موبایل آینده‌اش Warcraft Arclight Rumble ارائه می‌کند، و تنها کاری که باید انجام دهید این است که خوب بپرسید.

در زمان نگارش این مطلب، بیش از دویست بازیکن به این توییت پاسخ داده بودند. برخی از آنها درخواست دسترسی بتا برای گذراندن زمان تا رسیدن توسعه جدید World of Warcraft، Dragonflight، دارند. دیگران توییت می‌کنند که دهه‌ها طرفدار Warcraft بوده‌اند و بی‌صبرانه منتظرند تا آخرین محصول این فرنچایز را امتحان کنند. و سپس تعداد زیادی از گیمرهای علاقه مند هستند که فقط گیف های چت را ارسال می کنند و می پرسند، “آیا می توانم نسخه بتا داشته باشم؟”

قوانین بیان می کند که برندگان “بر اساس هوش، اشتیاق، شوخ طبعی و/یا منحصر به فرد بودن نشان داده شده توسط توییت شرکت کننده” انتخاب خواهند شد. در مجموع 50 کد در دسترس است و به نظر می رسد این مسابقه خاص فقط برای کاربران دستگاه های اندرویدی است. این مسابقه تا 16 نوامبر ادامه خواهد داشت و پس از آن از طریق پیام مستقیم با برندگان در توییتر تماس گرفته خواهد شد.

در یک توییتراکانت رسمی Warcraft Arclight Rumble از کسانی که “جوونز برای نسخه بتا” می خواستند “سعی کنید خوب بپرسید” و سپس یک پیوند به مجموعه ای از قوانین مسابقه رسمی. همانطور که قوانین توضیح می دهند، کسانی که مایل به دریافت کلید بتای دسترسی محدود هستند فقط باید آن را علامت گذاری کنند @WarcraftRumble حساب توییتر و لطفا یک کد بخواهید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  داگ کاکل، بازیگر گرالت، تشخیص سرطان را فاش می‌کند، اجتماع ویچر در اطراف او جمع می‌شود



Warcraft Arclight Rumble در ابتدا در می 2022 فاش شد و در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد. این بازی استراتژی موبایل دارای موجودات و شخصیت‌های نمادین Warcraft به شکل مینیاتوری است و گزینه‌هایی برای PvE و PvP خواهد داشت. ما Warcraft Arclight Rumble را بازگشتی به ریشه‌های استراتژیک این فرنچایز نامیدیم که در پیش‌نمایش عملی ما «شبیه Warcraft کلاسیک» است، حتی اگر «عمق و پیچیدگی» بازی‌هایی مانند Warcraft III را نداشته باشد.