کلایو در تریلر گیم پلی Final Fantasy XVI سیاهچاله ها را بررسی می کند

دانلود فیلم آپارات

زمان زیادی تا انتشار بازی Final Fantasy XVI اسکوئر انیکس باقی نمانده و حالا در میان جدیدترین اخبار بازی، رسانه IGN تریلر جدیدی از آن منتشر کرده است. این تریلر 18 دقیقه‌ای گیم‌پلی، کاوش‌های Final Fantasy 16 از 2 سیاه‌چاله را به نمایش می‌گذارد که هر کدام دارای دشمنان و ظاهر منحصربه‌فردی هستند. در قسمت اول این تریلر، کلایو و جیل در کنار هم با هم مبارزه می کنند و در قسمت دوم، سایدولوز به آنها می پیوندد.

IGN Media یک تریلر گسترده از گیم پلی Final Fantasy 16 منتشر کرده است که کاوش در دو سیاهچاله بازی را به نمایش می گذارد.

بازی Final Fantasy 16 برای عرضه انحصاری در تاریخ 1 ژوئیه 1402 (22 ژوئن 2023) بر روی کنسول پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده است. Square Enix قصد دارد نسخه آزمایشی Final Fantasy 16 را قبل از انتشار نسخه کامل منتشر کند که بر مراحل اولیه تمرکز دارد. از بازی و نوجوانی کلایو. در حال حاضر نسخه آزمایشی بازی بر روی سرورهای فروشگاه پلی استیشن قرار گرفته است. هنوز دقیقاً مشخص نیست که این دمو رایگان چه زمانی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد.

ماه قبل نائوکی یوشیدا اعلام کرد که Final Fantasy XVI در ابتدا برای انتشار بین نسلی در نظر گرفته شده بود. با این حال، در این صورت، توسعه بازی حداقل یک سال دیگر طول خواهد کشید. این بازی دو حالت گرافیکی را بر روی کنسول پلی استیشن 5 ارائه می دهد که بسته به ترجیحات بازیکنان بر رزولوشن یا نرخ فریم تمرکز دارد. نائوکی یوشیدا قبلاً گفته بود که 70 تا 80 ساعت طول می‌کشد تا Final Fantasy 16 را با 100% کامل کند.

بخوانید  اولین تریلر فصل دوم انیمیشن What If مارول منتشر شد | اعلام تاریخ پخش