کلاه ایمنی Moff Gideon به زودی به مجموعه جنگ ستارگان شما اضافه خواهد شد

این شرکت اسباب‌بازی که در جریان جریان هواداران «جنگ ستارگان هاسبرو» امروز فاش شد، آخرین موردی را که به سری کلاه‌های نقش‌آفرینی ممتاز سری بلک خود ملحق شد، معرفی کرد: کلاه ایمنی موف گیدئون از The Mandalorian (جت پک شامل آن نمی‌شود). این کلاه تاریک و با ابهت بخشی از راهپیمایی امپراتوری لوکاس فیلم است، جشن یک ماهه که شامل نمایش‌های جدیدی از فیگورهای اکشن، اسباب‌بازی‌ها، کلکسیون‌ها، لباس‌ها، لوازم جانبی و موارد دیگر است که بر روی تبهکاران کهکشان جنگ ستارگان متمرکز است.

این کلاه دارای نمای جلویی روشن، نورپردازی داخلی FX و حالت نمایش در صورت عدم استفاده از آن است. دکمه را فشار داده و نگه دارید تا گیره و چراغ های داخلی تقریباً یک ساعت نمایش داده شود. گیره به رنگ قرمز روشن می شود و چراغ های داخلی چشمک می زند. بررسی عمیق انحصاری هدست را بررسی کنید.

شرحی ارائه نشده است

آلبوم عکس

طرفداران به زودی می توانند خود را به جای Moff Gideon با این کلاه ایمنی آبنوس و زرشکی در حال ادای احترام به Darth Maul شوم با میخ های شاخ مانندی که در بالا تزئین شده است تصور کنند. الحاقیه‌های اخیر به این خط شامل کلاه‌هایی با الهام از کلاه‌های Sabine Wren، Carson Teva و Captain Rex است.

Moff Gideon's Helmet برای پیش‌سفارش از 21 مارس ساعت 13:00 به وقت شرقی در آمازون، Hasbro Pulse و سایر خرده‌فروشان بزرگ در دسترس خواهد بود.

قیمت این هدست 99.99 دلار است و در بهار 2025 در دسترس است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  فیلم ها و سریال هایی که از روی بازی ساخته خواهند شد | از ماینکرفت تا سونیک ۳