کریستوفر رابین در سریال تلویزیونی وینی پو با رتبه R

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Boat Rocker و Bay Mills Studios اعلام کردند که برای تولید یک سریال تلویزیونی کاملاً جدید بر اساس شخصیت های محبوب AA Milne، وینی د پو، همکاری می کنند. این نمایش با عنوان کریستوفر رابین، قرار است یک کمدی با درجه R باشد که داستان کلاسیک را بازسازی می کند، با فرمت ترکیبی لایو اکشن/انیمیشن. ضرب الاجل اولین کسی بود که گزارش داد

در خط ورود به سیستم آمده است: «کریستوفر رابین یک نیویورکی سرخورده است که با کمک حیوانات ناطق عجیب و غریبی که فراتر از یک پورتال ناشی از مواد مخدر زندگی می‌کنند، به بحران زندگی خود می‌پردازد و به خارج از مجتمع مسکونی متروکه‌اش، صد هکتار می‌پردازد».

برای طرفداران بخش بسیار خاص محتوای وینی پو با رتبه R، سال بسیار خوبی بود. Winnie The Pooh: Blood And Honey، یک فیلم اسلشیر مستقل که به طور آزادانه کلاسیک دوران کودکی را بازگو می کند، اوایل ژانویه منتشر شد که منتقدان را ناراحت نکرد اما موقعیت کافی برای این نمایش فراهم کرد. Alyse Wax از GameSpot Blood And Honey را “ساده” و “بخصوص خوب” نامید. می توانید نقد آنها را اینجا بخوانید.

این سریال بر اساس فیلمنامه ای اصلی از چارلی کسلرینگ (به احتمال زیاد، روشن شده) ساخته شده است که به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت خواهد کرد. کنراد ورنون که روی انیمیشن‌های محبوبی چون Shrek 2 و Sausage Party کار کرده است، قرار است کارگردانی قسمت آزمایشی و تهیه‌کننده اجرایی را بر عهده بگیرد.

بخوانید  Sifu در مارس 2023 برای Xbox و Steam منتشر می شود

نیک نانتل از Boat Rocker و Holly Hubsher از استودیو Bay Mills نیز در کنار اندرسون و جیمز تهیه کننده اجرایی این سریال خواهند بود. هنوز تاریخ عرضه ای اعلام نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر