کرکره فلزی قیمت پرده کرکره فلزی مغازه و آشپزخانه خرید و نصب پرده کرکره فلزی تصویری

کرکره فلزی قیمت پرده کرکره فلزی مغازه و آشپزخانه خرید و نصب پرده کرکره فلزی تصویری

این مدل پرده به سبب ویژگی‌هایی که دارد در فضاهای دیگری مانند مطب پزشکان، دفاتر کار، مغازه‌ها و… نیز کاربرد دارد. اين پرده بدليل جنس فلزی خود بيشترين بازدهی را در جلوگيری از نور ،در بين پرده ها را دارا می باشد. مورد نظر با دقت و كاربری بهتري نسبت به مكان خود پرده را انتخاب كنيم.

  • پس از ثبت سفارش خرید مدل‌های پرده کرکره فلزی، با توجه به متراژ و تعداد پرده‌ها زمان آماده سازی پرده سه تا چهار روز خواهد بود.
  • سپس وارد صفحه محصول مورد نظر شده و بعد از وارد کردن عرض و ارتفاع، پرده درخواستی خود را سفارش دهید.
  • هر چه بر این مقدار افزوده شود، به همان نسبت قیمت پرده نیز بالاتر خواهد رفت.
  • پرده پارتیشن در بین پنجره­های دوجداره قرار می­گیرد و از طریق سیستم ولومی یا غلتکی که در قسمت بیرونی پارتیشن­های چوبی و فلزی قرار می­گیرند سایه روشن کردن پرده انجام می­شود.

پرده كركره فلزی رنگ متاليك، چكشي ، براش در طرح هاي متاليك هم مدلهاي زيبايي براي مكانهاي مختلف وجود دارد كه باعث تنوع و زيبايي خاصي در دكراسيون شما مي شود. امکان سایه روشن شدن و تنظیم زاویه دید نو را به مصرف کننده میدهد. همچنین جهت آموزش نحوه ی اندازه گیری و نصب پرده، این صفحه را ملاحظه نمایید. ● قیمت ارزان تری نسبت به کرکره چوبی و برخی دیگر از پرده‌ها دارند. اما به این نکته باید توجه داشت که عرض تیغه ها محدود و حداکثر حدود 2 متر می توان یک تکه مونتاژ نمود. در نتیجه برای پنجره هایی که عرض آنها بیشتر از 2 متر است باید پرده ها را 2 تکه و یا بیشتر سفارش دهید.

بخوانید  دانلود کالاف دیوتی موبایل سیزن 1 Call of Duty®: Mobile کافه بازار | 1gamer

نمونه کاهای ویستا پرده برای کرکره فلزی

قیمت این مدل پرده بر اساس ابعاد و طرح های مختلف متغییر می باشد و بر اساس متر مربع محاسبه می شود. مقاومت بسیار خوب در برابر نور خورشید به دلیل جنس و روکش آلومینیومی که برای اداره ، سازمان و دیگر محیط ها یک انتخاب مناسب است. پرده کرکره ای یا همان کرکره سوئدی در دو مدل فلزی و چوبی در سایز های مختلف عرضه می‌شوند. سیستم ساخت ولومی (سایه روشن ) ، باتومی (سایه روشن و بالا پایین کردن) قابل ساخت با اسلیت sixteen و 25 میلی متری سیستم کرکره مابین دو شیشه مخصوص محیطهای اداری ، مسکونی ، بیمارستانی ، هتل و….

پرده کرکره فلزی 25 میل طرح ساده لوکسینو مجموعه سه

اقدام نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر ایران محصول خود را دریافت نمایید . براي مكانهايي كه نياز به كنترل نور آفتاب و استفاده از نور بيرون ، به‌صورت همزمان باشد ، از تيغه هاي پرفراژ استفاده ميشود. تيغه هاي اين پرده بشكل سوراخ سوراخ بوده تا براي كنترل نور ، در داخل محيط تاريكي مطلق ايجاد نشده و از نور و ديد بيرون هم در عين حال استفاده همزمان كرد. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت پرده مدرن سروین دکور را vistapardeh می پذیرم .

مطمئنا برای خرید انواع مختلف پرده کرکره فلزی به بودجه متفاوتی نیاز دارید بنابراین پیش از خرید پرده کرکره فلزی میزان بودجه خود را شفاف سازی کنید. در انتخاب طرح و رنگ پرده کرکره فلزی به نوع چیدمان خانه تان دقت فراوان داشته باشید. هرچه هارمونی بیشتری بین پرده و دکوراسیون داخلی خانه شما برقرار شود بی شک پرده خریداری شده جلوه ی بیشتری خواهد داشت و به میزان بیشتری زیبایی بخش خانه شما خواهد بود. شاید به جرات بتوان گفت که مهم ترین و قوی ترین دلیل که افراد را برای خرید پرده کرکره فلزی تشویق می کند همین ویژگی ست. شما توسط پرده کرکره فلزی می توانید نورپردازی داخلی را به راحتی توسط یک دکمه تنظیم کنید.

بخوانید  خرید سوییشرت مردانه اصل هودی مردانه ورزشی مل اند موژ -لباس زئوس

در پرده هایی که برای پارتیشن اداری و یا پنجره های داخلی استفاده میشود، بهتر است از پرده هایی با رنگ خنثی(نقره ای، سفید، بژ، مشکی و دلفینی) استفاده کنیم. چرا که در کنار شیشه های مجاور خود و در حالت باز کمترین دید را ایجاد کرده و مانع بصری کمتری ایجاد میکند. انتخاب دیگر برای رنگ پرده متواند بکار گیری رنگی متضاد با محیط اطراف باشد در این صورت شما انتخابهای زیادی خواهید داشت و رنگ مورد انتخاب شما میتواند با جزئی دیگر از اجزای دکوراسیون پیرامون پرده نیز هارمونی و یا کنتراست داشته باشد.

تیغه های آلومینیومی این پرده به این راحتی ها دچار تغییر رنگ، شکستگی، فرسودگی و پوسیدگی نخواهند شد چرا که اساسا آلومینیوم یکی از با دوام ترین متریال ها می باشد. بنابراین اگر قصد دارید برای خانه خود پرده هایی با دوام و طول عمر بالا خریداری کنید بی شک خرید پرده کرکره فلزی می تواند ایده ای هوشمندانه باشد. اگر بخواهیم یکی از ویژگی های پرده کرکره فلزی که در واقع یکی از مزایای مهم آن هم به شمار می رود را معرفی کنیم باید گفت که این پرده دارای فرآیند نظافت بسیار تا بسیار ساده ای می باشد. اغلب پرده ها بعد از مدتی با جذب گرد و غبار محیط کدر می شوند و نیاز به شستشو دارند. اما نکته ی مثبت پرده کرکره فلزی این است که این پرده احتیاجی به شستشو ندارد و می توانید تیغه های آن را به راحتی با استفاده از یک دستمال نرم و مرطوب تمیز کنید و گرد و غبار نشسته روی پرده را نظافت کنید. در واقع همانطور که پرده در قاب پنجره قرار دارد تیغه های آن را تمیز می کنید و با یک دستمال خشک رطوبت را از آن می گیرید.

بخوانید  دانلود پابجی موبایل 2 4.0 PUBG MOBILE بروزرسانی و نصب نسخه جدید | 1gamer