کتاب هنری Dark Horse Assassin’s Creed Shadows در کنار بازی منتشر خواهد شد

Assassin’s Creed Shadows در 15 نوامبر منتشر می شود و دنیایی گسترده برای کاوش و دو شخصیت قابل بازی برای استادی ارائه می دهد. اگر از طرفداران قدیمی بازی Assassin’s Creed هستید، پیش خرید خود را با کتاب هنری آینده Assassin’s Creed Shadows که تنها چند روز پس از بازی ویدیویی در 19 نوامبر منتشر می شود، در نظر بگیرید. The Art of Assassin’s Creed Shadows شامل بیش از 250 صفحه هنر و تفسیر است و باید به عنوان یک همراه جذاب برای بازی عمل کند فرمت‌ها – استاندارد یا لوکس – و هر دو اکنون برای پیش‌سفارش قبل از شروع تعطیلات در دسترس هستند.

هنر Assassin’s Creed Shadows

50 دلار

شرحی ارائه نشده است

این کتاب هنری با جلد گالینگور دارای 256 صفحه است و توسط انتشارات Dark Horse Books منتشر شده است. این شرکت سابقه تولید کلکسیون های باکیفیت را دارد و The Art of Assassin’s Creed Shadows نیز نباید از این قاعده مستثنی باشد. تیم یوبی سافت با Dark Horse Books همکاری کرد تا «یک کتاب هنری به سنت اخوان المسلمین» ایجاد کند که هدف آن جلب رضایت و الهام بخشیدن به قاتلان شینوبی و سامورایی های همه نسل است. به عبارت دیگر، این کتاب جامعی است که تمام جنبه‌های اصلی بازی را پوشش می‌دهد، اگر هم‌اکنون پیش‌سفارش کنید، از پایین‌ترین قیمت ارائه‌شده بین زمان سفارش و انتشار بازی بهره‌مند خواهید شد: شما نخواهید بود. شارژ تا زمانی که آمازون کتاب شما را ارسال کند.


The Art of Assassin’s Creed Shadows (نسخه دلوکس)

95 دلار (دلار100)

شرحی ارائه نشده است

نسخه Deluxe قبل از عرضه دارای تخفیف جزئی است و پیشرفت خوبی نسبت به نسخه استاندارد است. این نسخه همچنین دارای 256 صفحه است، اگرچه دارای بسته بندی انحصاری و لوازم جانبی اضافی مانند یک جعبه دکوری و یک نمونه کار با چاپ با کیفیت گالری است. درست مانند نسخه استاندارد، کمترین قیمتی را که آمازون ارائه می‌دهد تا زمان ارسال سفارشتان پرداخت خواهید کرد.

بخوانید  تریلر جدید Tekken 8 توانایی های شخصیت پاندا را نشان می دهد

اگر بازی Assassin’s Creed Shadows را پیش‌سفارش نکرده‌اید، در راهنمای پیش‌سفارش Assassin’s Creed Shadows، معاملات خرده‌فروشی انحصاری زیادی خواهید یافت. این شامل یک استیل بوک انحصاری در Target، یک نسخه کلکسیونی که فقط در GameStop فروخته می‌شود، یک جعبه لیتوگرافی از Best Buy و محتوای بازی انحصاری از Amazon یا Walmart است.

برای کارهای هنری بیشتر Assassin’s Creed Shadows، پوستر فلزی Displate را برای پیش‌سفارش در Best Buy پیدا خواهید کرد. تصویر قابل توجه دو قهرمان بازی، Yasuke و Naoe را در پس زمینه قرمز و سفید چشم نوازی نشان می دهد. پیش‌سفارش‌ها هنوز قبل از عرضه آن در 15 نوامبر در دسترس است، بنابراین پس از بررسی کتاب هنری، نگاهی به آن بیندازید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر