کالاف دیوتی وارزون تاریخچه شرکت و بازی | 1gamer

تا همین حالا هم هوادارن زیادی پیش‌ثبت‌نام را انجام داده اند و منتظر عرضه بازی هستند. البته Call of Duty برای بعضی از کاربران به‌طور آزمایشی بسیار زودتر در دسترس قرار گرفته است. درحال حاضر، طبق چیزهایی که به گوش می‌رسد باید در تاریخ 15 می 2023 یا 25 اردیبهشت 1402 منتظر عرضه عمومی بازی باشیم.

راهنمای پس از خرید

به این ترتیب به سادگی و راحتی می‌توانید تمامی نیازهای خود را برای نصب بازی به ارمغان آورید. اگر به دنبال بازی کردن این سری از کالاف دیوتی هستید، نیاز به نصب آن دارید. در این بخش از سری مقالات دیاموند لند تصمیم گرفتیم تا با آموزش نصب کالاف دیوتی وارزون، به شما برای داشتن یک بازی هیجان انگیز کمک کنیم. نصب بازی کالاف دیوتی وارزون برای کامپیوتر دارای 12 مرحله است. مراحلی که در ادامه به جزئیات آن‌ها خواهیم پرداخت و نکاتی را برای بهتر انجام شدن آن بیان خواهیم کرد. بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل قرار است حالت رتبه‌بندی داشته باشد.

http://badorclothesworkshop.ir

هنگامی که رویدادهای هیجان انگیز و محتوای جدید در بازی رخ می دهد، اعلان های فشار را فعال کنید. شما می توانید انتخاب کنید که از این ویژگی ها استفاده کنید یا خیر. به اتصال دائمی اینترنت نیاز دارد (ممکن است هزینه های شبکه اعمال شود). شامل خریدهای اختیاری درون بازی ارز مجازی است که می توان از آن برای به دست آوردن آیتم های مجازی درون بازی استفاده کرد. راهنمای بازی Call of Duty Warzone | راهنمای استفاده از Buy Station در بازی CoD Warzoneیکی از المان‌های جدید بازی Call of Duty Warzone ایستگاه‌های خرید نام دارند. این ایستگاه مکانیزمی مهم و البته مناسب در این عنوان بوده و نقش مهمی در گیم‌پلی دارند.

بخوانید  بازی پابجی موبایل PUBG MOBILE در ایران حذف و فیلتر شد پلی مگ | 1gamer

مرحله هشتم؛ ساخت اکانت بازی

با‌این‌حال، همان‌طور که بالاتر گفمجله خبری یک گیمر به‌نظر می‌رسد این بازی احتمالا جایگزین کالاف موبایل خواهد شد. مثلا کیلزتریک‌هایی که که در حالت استاندارد مولتی‌پلیر وجود دارند را درنظر بگیرید. در این رویداد، بسیاری از مکان‌های محبوب وردانسک مانند قبرستان ، فروشگاه و ایستگاه تلویزیونی به نمایش درآمدند و ظاهراً قرار است تمامی نقاط وارزون نسخه کنسول و کامیپوتر را عیناً در گوشی‌های موبایل ببینیم.

بهترین بازی های رایگان استیم در سال ۲۰۲۱

با عرضه بسیار بد بتلفیلد ۲۰۴۲ ندای وظیفه تقریباً بی‌رقیب بوده و به همین علت الان زمان خوبی برای پیشرفت است. با این حال، نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که وارزون 2 هنوز هم شانس زیادی برای بهبود دارد و تازه فصل اول این بازی شروع شده است. اما اگر نقشه وارزون 1 از نسخه جدید هم بهتر باشد، نمی‌توان سیستم جدید بسته شدن Zone در وارزون 2 را نادیده بگیریم.

  • مثلا همین اخیرا دیدیم که پوگبا، مسی و نیمار جونیور به COD Mobile و Warzone 2.0 اضافه شدند.
  • آنها برنامه هایی برای ساخت یک بازی Warzone دارند که روی موبایل در دسترس خواهد بود.
  • امکان ندارد گیمر موبایل باشید و نام بازی وارزون موبایل را نشنیده باشید.
  • والدین باید مراقب باشند که احتمالا در اثر این فشار عصبی، پرخاش یا بددهنی کند که والدین باید برای مواجه با آن آمادگی داشته باشند.