کار استودیو کریتیو اسمبلی شرکت Sega روی یک بازی اکشن تازه

استودیو Creative Assembly که به شرکت Sega (سگا) تعلق دارد، از یک بازی اکشن دیگر با نام HYENAS نیز رونمایی کرده است. این بازی یک اثر شوتر اول-شخص رقابتی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است که نسخه‌ی آلفای خصوصی آن در ماه ژوئیه منتشر شد.



منبع

استودیو کریتیو اسمبلی، سازنده سری بازی‌های Total War اعلام کرد که علاوه‌بر بازی HYENAS مشغول توسعه‌ی یک بازی اکشن تازه است.

توسعه‌ی بازی تازه توسط استودیو CA Sofia واقع در بلغارستان انجام می‌شود. این استودیو سابقه‌ی کار روی چند بسته‌ی الحاقی انتشاریافته برای سری بازی‌های توتال وار از جمله Total War Saga: Troy را دارد. این استودیو نه‌تنها مشغول تولید بازی اکشن تازه است، بلکه با تیم اختصاصی خود روی مجموعه‌ی Total War نیز کار می‌کند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Creative Assembly از توسعه‌ی یک بازی اکشن تازه خبر داده است. توسعه‌دهنده‌ی سری بازی‌های Total War با انتشار یک پست در وب‌سایت خود اعلام کرد که هنوز زمان زیادی تا انتشار جزئیات بیشتر از این بازی باقی مانده است و طرفدارها نباید به این زودی‌ها منتظر نمایش آن باشند.

استودیو کریتیو اسمبلی درحال‌حاضر مشغول تشکیل یک تیم برای توسعه‌ی بازی تازه است و فراخوانی را برای جذب توسعه‌دهندگان بااستعداد منتشر کرده است. این استودیو درکنار دیگر عناوین شغلی به‌دنبال یک طراح ارشد مبارزات، یک مدیر طراح هنری و یک تهیه‌کننده‌ی انیمیشن است تا کار روی بازی اکشن بعدی خود را آغاز کند.

بخوانید  نسخه ایکس باکس Ark: Survival Ascended یک روز مانده به عرضه تاخیر خورد