کارگردان Sonic Frontiers از بازخوردها و انتقادات استقبال می کند

کارگردان Sonic Frontiers اعلام کرده است که از نظرات و نقدهای مربوط به این بازی استقبال می کند.

می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

با این حال، Sonic Frontiers چند مشکل دارد که تیم توسعه می تواند آنها را برطرف کند. در همین رابطه موریو کیشیموتو کارگردان بازی اخیرا از طرفداران به دلیل مشغول شدن به ساخت و انتشار بازی عذرخواهی کرد و گفت: “من از رسیدن تاریخ انتشار بازی خیالم راحت شده است. به نظر می رسد که بازی رسیده است. به سلامت به شما رسید

کارگردان Sonic Frontiers در ادامه درباره این نظرات گفت: «ما نظرات و نظرات شما را بررسی کردیم. همانطور که اشاره کردید، هنوز مناطقی وجود دارد که هنوز به آن مرحله نرسیده ایم و این را به عنوان یک آزمون جهانی جدی خواهیم گرفت.” نشان می دهد که تیم توسعه قصد دارد برای مدت طولانی با آن درگیر باشد، نه اینکه این نسخه را به عنوان یک بازی کامل و تمام شده تلقی کند.

Sonic Frontiers هم اکنون برای رایانه های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S منتشر شده است. DLC جدید این بازی فردا منتشر می شود و محتوایی از سری Monster Hunter کپکام مانند مجموعه ای از زره های شکار هیولا و یک گریل به آن اضافه می شود.

اگرچه هنوز آمار فروش Sonic Frontiers توسط سگا منتشر نشده است، اما به نظر می رسد که این بازی با استقبال خوبی از سوی طرفداران سونیک مواجه شده است. طبق اخبار رسمی، Sonic Frontiers به ​​رکورد بیش از 19181 بازیکن همزمان در Steam رسیده است که رکورد تمام عرضه‌های سری Sonic در تاریخ را شکست. همچنین کاربران استیم در استور به این بازی امتیاز بسیار مثبتی دادند.

بخوانید  Critique de la série Wheel of Time deuxième chapitre
ماجراجویی سونیک در بازی جهان باز Sonic Frontiers